Brinda amb el Club del Viatger a la 38ª Fira de Calella i l’Alt Maresme

Desprès dels llargs dies d’estiu i altes temperatures, el setembre és el mes que ens retorna a la rutina del dia a dia, engegant nous projectes i noves idees amb les bateries ben carregades. La nostra privilegiada ubicació fa que el bon temps encara estigui molt present a calella i encara es pot gaudir de bones estones al carrer plenes d’alegria i festivitat.

Aquesta festivitat es reparteix a tot el calendari de setembre de tot calellenc, on el mes ve carregat de actuacions, concerts i actes populars que es concentren principalment pels vols del 23 de setembre quan arriba la Festa Major de la Minerva. Dies intensos de cultura folklore i tradició concentrars en la ja 38º Fira de Calella i Alt Maresme dedicada aquest any a Vinyes vora el mar.

Com no podia ser d’altra manera aquest any el Club del Viatger també estarà a la 38ª Fira de Calella i l’Alt Maresme. Us estarem esperant en el nostre estand habitual al bell mig de la Fira per retrobar-nos, saludar-nos i brindar per la nova campanya de viatges 2019. Com cada any volem fer-vos un petit tastet dels propers viatges per la temporada vinent, i explicar-vos les novetats que hem preparat per a tots vosaltres, amb la il·lusió i ganes de sempre.

També s’ha de destacat que el nostre estimat Club del Viatger fa 10 anys, i podreu  veure’ns  amb orgull i admiració d’una pare que veu que el seu fill es fa gran. Estrenem logo nou commemoratiu d’aquest esdeveniment i al llarg de l’any anirem reaitzant diverses sorpreses que esperem que siguin del vostre agrat.

Com cada any i coincidint amb l’esdeveniment de la Fira de Calella i l’Alt Maresme, ens agrada fer-vos un tastet d’alguns dels viatges que ben aviat formaran part del ja 11è catàleg anual de viatges del Club del Viatger. Sempre intentem fer una proposta variada de les que cal destacar els nostres viatges de llarga distància, amb fantàstiques i exòtiques destinacions i els nostres viatges musicals que conbinen el gust de viatjar amb el plaer de la bona música i actuacions de qualitat.  Seguim viatjant per Europa, amb viatges de mitja distància, amb un ampli ventall de possibilitats per a tots els gustos.  Pels que volen viatjar en estades de dos dies tenim les nostres escapades musicals i les sortides ” Fem Club”, ideal també per a qui encara no ha viatjat mai amb el Club del Viatger i vol coneixe’ns per primera vegada. Per últims tenim els viatges en autocar, com el clàssic i tradicional Suïssa i els nostres creuers fluvials  on poder gaudir del viatge desde una altra perspectiva.

Si ens veniu a visitar a la tarda, sapigueu algunes de les actuacions i espectacles que podreu disfrutar durant els dies de la Fira de Calella i Alt Maresme.  Us adjuntem enllaç  de l’ajuntament amb el Programa de la Festa Major i el de la Fira de Calella i l’Alt Maresme.

Us esperem al nostre estand del Club del Viatger al Bell mig de la Fira de Calella i Alt Maresme, no hi falteu !!