Qui som

EL CLUB DEL VIATGER: UN MODEL DE TURISME CULTURAL, MUSICAL I DE QUALITAT QUE OFEREIX ATRACTIUS VIATGES ARREU DE CATALUNYA , D’EUROPA I DEL MÓN!

Viatjar a través de la música, viatjar introduint-se a l’essència dels països, viatjar fent caliu i creant un cercle d’amistats, descobrir paratges i cultures d’arreu, endinsar-se a una Catalunya diferent i desconeguda… així neix i es consolida el Club del Viatger, una manera de viatjar i entendre aquesta experiència des d’una perspectiva renovada. Una companyia que ha fet dels seus clients apassionats companys de viatge i de la simpatia, la música, la curiositat, la gastronomia i la cultura els ingredients que defineixen les seves propostes.

De la mà de l’agència Blau Marí, fundada el 1993 a Calella (El Maresme), el 2009 naixia una nova aventura, el Club del Viatger, una proposta disposada a revolucionar i canviar el model de viatge en grup. Conscients que viatjar és una experiència única, des d’un inici van entendre que una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge. D’aleshores ençà, no hem deixat d’oferir propostes engrescadores arreu del món, cuidant en tot detall cada element del viatge, els itineraris més complets, els serveis més confortables i la manera més original de conèixer cada país. Parlem d’una agència de viatges i, en realitat, aquesta es configura com un club per a apassionats de la cultura, de la música i dels viatges engrescats a viure experiències inoblidables arreu del mosaic de paisatges i cultures que esdevé el nostre món.

Així, el Club del Viatger s’especialitza en els viatges culturals i musicals, acompanyat sempre d’experts a cada lloc que visita i amb la consciència i respecte vers les cultures, poblacions, patrimoni i paratges que descobreix a cada viatge. Propostes, però, que lluny de ser academicistes cerquen esdevenir una gran experiència capaç d’aplegar persones amb gustos i inquietuds similars, creant un ambient familiar i procliu a l’amistat i a la diversió.

Toni Corral

CEO i Gerent