Vigo i les seves llums de Nadal

Hola viatgers!

Avui us portem un artícle especial, un recorregut pels mercats de nadal de Vigo, així com per la ciutat i els seus racons més bonics.

Fa anys que l’alcalde de Vigo vol que les llums nadalenques de la ciutat siguin les millors del món. Un esforç enorme que ha multiplicat les visites a Vigo durant les festes. Onze milions de bombetes led, més de tres mil adorns i més de tres-cents carrers il·luminats… Òbviament semblant desplegament té gairebé tants admiradors com detractors, com també té el propi alcalde.

Tot i així, és indiscutible que les llums de Nadal a Vigo són de les més espectaculars de tota Europa.

Luces de Navidad en Vigo

Quan s’encenen les llums de Nadal a Vigo?

L’any passat  , el dia 20 de novembre Vigo va encendre la seva il·luminació nadalenca.

Un dels elements estrella és l’enorme caixa de regal instal·lada en Gran Via l’interior de la qual és accessible i amb espectacle musical inclòs. Un altre element d’il·luminació icònic és l’arbre gegant de Porta del Sol, situat des de fa uns anys en la Rúa Policarpo Sanz.

En la Rúa de Urzaiz podràs trobar una enorme bola nadalenca de llum, mentre el gran ninot de neu lluminós, que ha canviat molt d’ubicació en els últims anys, es col·locarà en l’encreuament del carrer Pontevedra amb García Barbón

Llums de nadal a vigoQuè veure a Vigo per Nadal

El Club del Viatger anirà a Vigo amb l’excusa del Nadal, però la ciutat té molt a oferir. La ciutat era un «aneguet lleig» i ara s’ha convertit en un bell cigne, molt diferent de la ciutat que era fa 15 anys en la nostra primera visita.

Vigo té restes galaiques en els vessants del parc d’O Castro, restes d’assentaments romans i el Casc Borrissol, el petit poble medieval que va donar origen a la ciutat i els carrers de la qual serpentegen cap a la mar.. També tens la ria de Vigo i interessants museus, com el Museu do Mar o el Museu Quiñones de Lleó.

Vigo

A més, el Museu està situat en el meravellós Pazo de Castrelos, amb uns jardins espectaculars.

A més, Vigo és una ciutat on l’art viu. Atenció quan passegis perquè pots trobar exemples d’art urbà en qualsevol edifici o en baixar una escala. La temàtica és molt variada: moderns, mariners, medievals o tradicionals. A més, la relació de Vigo amb l’art ve d’antic, perquè és una ciutat cubista. Però no per les seves escultures, com el famós Sireno, sinó pels seus edificis encaixats com un puzle que es van superposant.

I per descomptat, si el turisme et dona fam no oblidis que estàs a Galícia, i tens a la teva disposició una deliciosa gastronomia. es pot demanar més? Per això, si gaudiràs de Vigo per Nadal et recomanem quedar-te diversos dies. Així, podràs gaudir de les festes nadalenques a Vigo i de tot el que la ciutat et pot oferir.

vigo

T’ha agradat aquest article? Vol anar a Vigo en nadal?

Nosaltres tenim un viatge del 27 de novembre al 1 de desembre on visitarem Vigo  i els seus mercats de nadal i possiblement veiem les llums de nadal enceses ja!

Vols més informació? Contacta’ns aquí!