EL VIATGE SORPRESA ENS PORTA A ESLOVÈNIA

Bon dia Amics!

El passat 13 d’octubre vam revelar la destinació del famós viatge sorpresa que tothom esperava amb especial afecte.

Durant el migdia, es va realitzar el dinar a l’Hotel Neptuno. Mentre estàvem en els aperitius el Toni ens va revelar el que tots volíem saber: Quin seria el viatge sorpresa?

Es van sospesar diverses opcions com: Praga, Budapest, Berlín, França… Però cap d’elles era l’opció correcte. Ningú s’imaginava que el viatge sorpresa que teníem preparat per a vosaltres era… ESLOVÈNIA!!!

Parlem del viatgea Eslovènia… Tindrem molta llum i alguna que altre ombra, i amb lo últim ens referim al fet que l’avió sortirà a les 7 del matí, per tant, haurem de matinar. I això perquè ho hem fet així? Perquè està clar que surten vols més tard, però en una escapada de 4 dies, el Club del Viatger vol aprofitar els dies al màxim.

Bé, com hem dit, l’avió surt des de Barcelona a les 7 del matí on partirem vol cap a Venècia, i un cop arribem al seu aeroport, ens estarà esperant un autocar que anirà directament cap al nord seguint la costa, on travessarem la frontera amb Eslovènia.

Tot l’itinerari està explicat detalladament a la plana web. Ara, però, en farem un breu resum:

El dia que marxem, arribarem aproximadament a les 9:00 del matí a Venècia, recollirem les maletes i pujarem a l’autocar per arribar a territori eslovè. El primer destí serà el Castell de Predjema, una construcció preciosa, enquestada dintre de les roques i un dels Castells més retratats d’Europa. Ben dinat, visitarem les magnífiques coves de Postojna. Un cop acabada l’excursió, farem camí cap a Ljubljana.

El segon dia de viatge, començarem el dia a Ljubljana, la capital del país. El dia estarà dedicat a conèixer el seu gran patrimoni històric i cultural que posseeix aquesta magnífica ciutat. Ljubljana destaca pels diferents i variats estils arquitectònics que tenen les seves edificacions.

El tercer dia de viatge, es realitzarà una excursió al nord del país, per conèixer la paisatgística regió alpina dels llacs. Acabada l’excursió, tornarem a Ljubljana per posar-nos ben guapos pel sopar de comiat que tindrà lloc al pis més alt de l’Hotel on estarem i que estarà amenitzat amb música. Entre tos convertíem aquest vespre en la festa del Club del Viatger.

L’últim dia, ens aixecarem d’hora, deixarem les maletes a l’autocar i com a última activitat, anirem direcció a la Vall de Vipava, una zona molt bonica paisatgísticament i on realitzarem una gran visita panoràmica. Farem un tasteig vinícola i acabat el tast, començarem el viatge de tornada a casa.

Ja és la 6à vegada que s’organitza el viatge sorpresa i cada any ens trobem amb cares repetides, cosa molt simbòlica, que ens fa sentir que estem fent les coses bé.

Gràcies a tots per fer que el dinar del 13 d’octubre fos tot un èxit. És una escapada que hem preparat amb molta il·lusió i ens va omplir de felicitat saber lo contents que estàveu al saber la destinació. SOM CLUB!!!!!!

“Una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge”