Com és el viatge sorpresa?

El viatge sorpresa és una sortida del Club del Viatger, pensat per viatjar fent caliu, crear noves amistats i descobrir nous paratges i cultures. Quina és la destinació? No ho sabem, però ho desvetllem unes setmanes abans de la sortida!

Una proposta molt simpàtica dissenyada amb molta cura i il·lusió. Cuidem amb detall cada element del viatge i us oferim els itineraris més complets on tots els serveis hi són inclosos. Sempre acompanyats des del primer fins al darrer moment per un dels habituals guies acompanyants del Club del Viatger que cuidaran de vosaltres en tot moment i us mimaran amb petits detalls i sorpreses.

A continuació, si us quedeu llegint l’article, podreu veure en què consisteix, què inclou, i evidentment, com us hi podeu inscriure!

Com funciona el viatge sorpresa?

Any rere any el Club del Viatger us ofereix una sortida molt especial, el viatge sorpresa, on us demanem que us deixeu portar per la confiança que ens teniu i jugueu a endevinar el lloc de destí! Dues sortides exactament iguals, amb dues dates diferents per a què ningú s’ho perdi.

Desvetllarem la destinació poques setmanes abans a la trobada que farem, amb tots els agosarats viatgers que s’animin a venir al viatge sorpresa.

Què inclou el viatge sorpresa?

• Trobada pre viatge per conèixer els companys de viatge i rebre l’itinerari definitiu
  • Trasllats a/des de l’aeroport de Barcelona des dels diversos punts de recollida acordats del Maresme, el Vallès i Barcelona ciutat
  • Autocar privat pel nostre grup durant tot el viatge
  • Vols directes d’anada i tornada amb totes les totes taxes i impostos aeris
  • Facturació d’una maleta de fins a 23 kg per persona
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Guia local castellanoparlant durant tot el recorregut
  • 3 nits d’allotjament en un hotel de 3* superior o 4*
  • Les visites que especificarem a la trobada abans del viatge
  • Pensió completa durant tot el viatge
  • Begudes incloses als àpats: aigua i copa de vi
  • Assegurança bàsica d’assistència en viatge

Per què ens agrada tant el viatge sorpresa?

El viatge sorpresa ens agrada tant per la manera en què confieu en el Club del Viatger, any rere any, sense importar la destinació final, dipositeu la vostra confiança en nosaltres i us deixeu emportar per la incertesa de la destinació, esperant, gairebé fins a últim moment per a poder saber la destinació i preparar la maleta.

Per a nosaltres i vosaltres, el viatge sorpresa és una festa, és una oportunitat per a tornar a retrobar-nos amb amics i companys de viatge!

On hem anat prèviament?

Com ens hi podem apuntar?

Us hi podeu inscriure:

Trucant-nos al 93.766.59.96