Viatge sorpresa (II)

ENS HI TORNEM A ATREVIR!

Un any més us proposem que confieu amb nosaltres, que us deixeu portar per la confirança que ens teniu i que jugueu a endevinar el lloc de destí. Dues sortides exactament iguals amb tots els serveis habituals del Club del Viatger

Desvetllarem la destinació poues setmanes abans en al trobada que farem enre tots els agosarats viatgers

• Trobada pre viatge per conèixer els companys de viatge i rebre l'itinerari definitiu
  • Trasllats a/des de l'aeroport de Barcelona des dels diversos punts de recollida acordats del Maresme, el Vallès i Barcelona ciutat
  • Autocar privat pel nostre grup durant tot el viatge
  • Vols directes d’anada i tornada amb totes les totes taxes i impostos aeris
  • Facturació d’una maleta de fins a 23 kg per persona
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Guia local castellanoparlant durant tot el recorregut
  • 3 nits d’allotjament en un hotel de 3* superior o 4*
  • Les visites que especificarem a la trobada abans del viatge
  • Pensió completa durant tot el viatge
  • Begudes incloses als àpats: aigua i copa de vi
  • Assegurança bàsica d’assistència en viatge
  • Qualsevol servei no especificat en l’itinerari
  • Assegurança de cancel•lació. Preu: 45€ per persona

Informació Assegurances

ASSEGURANÇA DE CANCEL.LACIÓ I D’ASSISTÈNCIA AXA VIP PLUS PREEX “OPCIONAL”

NO INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE.

Trobem les següents millores, dins dels 32 supòsits inclosos en la pòlissa.

ABANS DEL VIATGE:

Podrà recuperar els diners del viatge:

• Si ha de cancel·lar per recaiguda d’una malaltia pre-existent, no per agreujament d’un accident ocorregut amb anterioritat a la formalització de la pòlissa.
  • Si ha de cancel·lar per estar diagnosticat per Covid-19, ja que la consideren malaltia greu.
  • A més dels 32 supòsits que trobareu inclosos en la pòlissa.

DURANT EL VIATGE:

• Si durant el viatge té símptomes de Covid-19, queda inclosa l’assistència mèdica amb un límit de fins a 50.000 € ( cinquanta mil euros) com qualsevol malaltia greu.
  • Tindrà dret a la devolució de les vacances no gaudides.
  • En cas de prolongació d’estada en un hotel, cobreix fins a 10 dies i 125 € per dia.

Exclusió important per part de l’assegurança:

• No cobreix en cas que es tornin a decretar quarantenes obligades o estat d’alarma amb tancaments de fronteres.

ASSISTÈNCIA AXA BASIC PLUS – INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE

No inclou cancel·lació

• Si durant el viatge té símptomes de Covid-19, queda inclosa l’assistència mèdica amb un límit fins a 3.600 € (tes mil sis-cents euros) com qualsevol malaltia greu.

Estarem encantats de fer-vos arribar el document complet de les pòlisses per poder comprovar totes les seves cobertures, inclusions i exclusions.

Documents de la pòlissa