Viatge Sorpresa

TORNA EL VIATGE SORPRESA!

Un any més el Club del Viatger organitza una de les sortides més esperades de l’any, una iniciativa històrica que començà l’any 2015 i que des des d’ençà hem repetit any rere any.

Esperem que una vegada més confieu en nosaltres, que us deixeu portar i que jugueu a endevinar la destinació, que amb cura, detall i molta il·lusió us estem preparant.

Propostes que us permeten descobrir el món, conèixer països nous, emblemàtiques ciutats, descobrir antigues civilitzacons i monuments històrics, gaudir de la gastronomia i molt més. Experiències que us portaran a fer nous amics, a viure petites aventures i moments màgics que recordareu per sempre.

Us animem a participar en un esdeveniment on, tots els serveis estan inclosos: el guia acompanyant que cuidarà de vostès durant tota l’estada, els trasllats a l’aeroport, els vols, l’allotjament, totes les visites i fins i tot la pensió completa.

Com sempre, us revelarem el secret unes setmanes abans, el dia en què celebrem la trobada pre viatge, quan us explicarem quin serà l’itinerari i us donarem totes les informacions necessàries per la realització del mateix. I, per agrair-vos, la confiança i estima que ens mostreu, els que reserveu i pagueu aquest viatge sense saber on aneu, tindreu un preu especial.

Per agrair la confiança i estima que ens mostreu els que reserveu i pagueu aquest viatge sense saber on aneu, farem dos preus diferents.

• Per als que reservin i paguin el viatge abans de  desvetllar el destí: 1395 €
  • Per als que reservin i paguin a partir de desvetllar el destí: 1595 €

Itinerari

En aquest viatge...

• Trobada pre viatge per conèixer els companys de viatge i rebre l’itinerari definitiu.
  • Trasllats a/des de l’aeroport de Barcelona des dels diversos punts de recollida acordats.
  • Autocar privat pel nostre grup durant tot el viatge.
  • Vols d’anada i tornada amb totes les totes taxes i impostos aeris
  • Facturació d’una maleta de fins a 23 kg per persona.
  • Guia acompanyant del Club del Viatger.
  • Guia local castellanoparlant durant tot el recorregut.
  • 3 nits d’allotjament en un hotel de categoria superior
  • Les visites que especificarem a la trobada abans del viatge.
  • Pensió completa durant tot el viatge .
  • Begudes incloses als àpats: aigua i copa de vi.
  • Assegurança bàsica d’assistència en viatge.
  • Qualsevol servei no especificat en l’itinerari
  • Les propines
  • Les despeses de caire personal
  • Assegurança de cancel•lació :preu a consultar amb el Club del Viatger

ar totes les seves cobertures, inclusions i exclusions.