Explorant els tresors de Còrsega: Descobrint el millor de l’illa mediterrània

Còrsega, la preciosa illa situada al Mar Mediterrani, és un destí que captiva per la seva bellesa natural, la seva rica història i la seva cultura autèntica. Amb les seves impressionants platges, majestuoses muntanyes i pintorescs pobles, Còrsega ofereix una experiència inoblidable per als viatgers. Aquí teniu una llista de llocs imprescindibles que heu de visitar en aquesta joia mediterrània.

1. Ajaccio: La capital de Còrsega i el lloc de naixement de Napoleó Bonaparte, Ajaccio és una ciutat rica en història i encant. Exploreu el casc antic amb els seus carrers empedrats i edificis colorits, i visiteu la Casa Bonaparte, el lloc on va créixer Napoleó. Passegeu pel pintoresc port esportiu i gaudiu de l’animada atmosfera de la ciutat.

1. Vistes de Ajaccio Corsèga Bonifacio: Situat a l’extrem sud de l’illa, Bonifacio és famós per la seva espectacular ubicació en el cim de penya-segats de roca calcària. Exploreu la impressionant ciutadella fortificada, camineu pels seus estrets carrers empedrats i admireu les vistes panoràmiques del mar i de la costa des dels miradors. A més, no us perdeu un passeig en vaixell per descobrir les fascinants coves marines i els penya-segats tal·lats pel vent.

Porto-Vecchio: Aquest animat destí turístic és conegut per les seves precioses platges de sorra blanca i aigües cristal·lines. Relaxeu-vos a les famoses platges de Palombaggia i Santa Giulia, on trobareu un paradís tropical enmig del Mediterrani. Exploreu el casc antic de Porto-Vecchio, amb els seus carrers estrets i botigues encantadores, i gaudiu de l’animada vida nocturna als restaurants i bars de la zona.

Calvi: Situat a la costa nord-oest de l’illa, Calvi és una ciutat amb una rica història i un bell paisatge. Descobriu la ciutadella, un impressionant fort genovès del segle XV, i gaudiu de les vistes panoràmiques des del seu muralla. Relaxeu-vos a les platges de sorra daurada, exploreu el casc antic amb els seus carrers empedrats i visiteu la bonica església de Sant Joan Baptista.

Vista aerea de Calvi, Còrsega
  1. Reserva Natural de Scandola: Designada com a Patrimoni Mundial de la UNESCO, aquesta reserva natural ofereix una bellesa natural impressionant i una vida marina abundant. Embarqueu-vos en una excursió en vaixell des de Porto per explorar els penya-segats rocosos, les coves i els arcs naturals. Meravelleu-vos amb la diversitat d’aus i la riquesa de la flora i fauna marina que habitat en aquest santuari natural.

Corte: Situat al cor muntanyós de Còrsega, Corte és una ciutat històrica i el centre cultural de l’illa. Visiteu la ciutadella de Corte, un impressionant castell medieval que ofereix vistes panoràmiques de la vall de Restonica i les muntanyes del voltant. Exploreu el casc antic amb els seus carrers estrets i cases de pedra, i visiteu el Museu de Còrsega per immergir-vos en la història i la cultura de l’illa.

Cap Corse: Si busqueu paisatges impressionants i encant autèntic, no us perdeu el Cap Corse. Amb la seva costa escarpada, pintorescs pobles de pescadors i vistes panoràmiques del mar, aquesta península del nord de Còrsega és un lloc màgic. Recorreu la carretera costanera sinuosa i pareu als encantadors pobles d’Erbalunga i Centuri per gaudir del seu ambient tranquil i autèntic.

Platges de Còrsega: L’illa ofereix una àmplia selecció de platges de somni. Des de les famoses platges de Palombaggia i Santa Giulia al sud fins a les impressionants cales de la costa oest, com la platja d’Arone i la platja de Saleccia, Còrsega té opcions per a tots els gustos. Sigui que busqueu aigües cristal·lines, sorra blanca o cales aïllades, trobareu el vostre racó de paradís a les platges de Còrsega.

Cascades de Còrsega: A l’interior muntanyós de l’illa, trobareu cascades precioses que són perfectes per als amants de la natura i els entusiastes del senderisme. La cascada de Piscia di Gallo, prop de Zonza, és una de les més impressionants, amb els seus 60 metres d’altura i les seves aigües cristal·lines. Altres cascades notables inclouen la cascada d’Aitone i la cascada d’Ucelluline.

Parc Natural Regional de Còrsega: Si desitgeu submergir-vos en la natura verge de l’illa, no us perdeu l’oportunitat d’explorar el Parc Natural Regional de Còrsega. Amb una varietat de rutes de senderisme, des de caminades suaus fins a rutes més desafiants, podreu descobrir paisatges increïbles, boscos frondosos i una flora i fauna úniques.

Còrsega és un destí ple de sorpreses i tresors per descobrir. Sigui que us deleiteu amb les seves platges paradisíaques, us meravelleu amb el seu impressionant paisatge muntanyós o us submergiu en la seva rica història i cultura, aquesta illa mediterrània us captivarà amb el seu encant incomparable.

El Club del Viatger us porta a visitar l’illa de Còrsega aquest Octubre del 1 al 7 d’octubre.

Visitarem Ajaccio, Bastia, Calvi, Balagne, Ile Rousse, Sartène i recorrerem en vaixell els espectaculars penya-segats de Bonifacio. Coneixerem la cultura i gastronomia de Còrsega i descobrirem les joies monumentals de Marsella.

Visiteu Còrsega i deixeu-vos seduir per la màgia d’aquesta joia del Mediterrani. Descobriu els seus tresors ocults, gaudiu de la seva gastronomia deliciosa, exploreu els seus pobles pintorescs i connecteu amb la seva autenticitat única.

El Club del Viatger us convida a fer un recorregut amb un autocar de gran confort, utilitzant el ferry per arribar a Còrsega.

Si vols més informació del viatge, clica aquí i espera a que et contactem o trucar al 937665996.

Còrsega us espera amb els braços oberts per oferir-vos una experiència inoblidable. Així que agafeu la vostra càmera i prepareu-vos per capturar els moments més memorables mentre descobriu tot el que aquesta meravellosa illa té per oferir. Bon viatge!