Descubreix el món amb els creuers fluvials

Benvolguts amic viatgers,

Avui us volem parlar de l’experiència de viatjar en creuer fluvial, una manera diferent de conèixer el món que s’ha anat fent més popular amb el pas dels anys. Motius no en falten, ja que hi ha moltes raons que fan que cada vegada siguin més atractius, entre els quals m’agradaria destacar els següents: els exquisits serveis que s’ofereixen a bord, la possibilitat de visitar ciutats i llocs super interessants i la intimitat i pau que proporcionen.

Viatges sensorials per gaudir de la navegació, la natura, la història, l’art i la gastronomia local. I és que, per què no fer un viatge que et porti fins al cor d’un lloc desconegut i alliberar-te de l’estrès del recorregut? Les rutes fluvials us permeten viure experiències i aventures a les valls de rius llegendaris, com el Danubi, rius senyorials, com el Rin o rius exòtics com el Iang-Tsé.

I t’agradaria  conèixer el carnaval de Venècia, passar el Cap d’Any a Andalusia, visitar el parc floral de Keukenhof o conèixer la ruta romàntica del Rin? Europa us ofereix una infinitat de possibles travessies per diferents països, els quals engloben una xarxa de fins a trenta mil quilòmetres de canals navegables i sis grans rius: el Rin, el Mosel·la, l’Elba, el Loira, el Volga i el Danubi, tot i que n’hi ha molts més.

Països com Alemanya, Àustria o Holanda us esperen amb els braços oberts. Però enguany, nosaltres us parlarem de França, una destinació extraordinària si preteneu visitar-la “arrossegats” pel seu corrent, i és que, el país del formatge compta amb nombrosos de canals navegables que enllacen els rius del Sena, Loira, Garona i el Roina.

És més, encara m’agradaria concretar més invitant-vos a descobrir el Sena, un riu que us proporciona una navegació lenta, per terres riques en bellesa i història, on podràs conèixer grans urbs com París, la ciutat de la llum, reconeguda per ser el paradís de la moda i l’elegància; fantàstics palaus reials, com el de Versalles i albirar els exquisits poblets que salpiquen les ribes.

Un magnífic viatge que també us permetrà arribar fins a la Normandia, una terra que atrapa a quelcom que la visita, una terra de mar, de llegendes i de tradicions ancestrals i que ha sigut font d’inspiració per a nombrosos artistes. Una destinació cèlebre, però a la vegada molt desconeguda per la gran majoria, on coneixereu entre altres la torre del Gros-Horloge de Rouen que data del segle XIV, la costa d’Alabastre, una franja litoral de cent trenta quilòmetres on se succeeixen platges rocoses i penya-segats de més de cent vint metres d’altura o la petita població d’Honfleur, on us recomanem que us asseieu en algun dels cafès de l’antic moll i feu un passeig pel seu nucli històric. Altrament, si teniu l’oportunitat, no podeu deixar de visitar les platges del Desembarcament a Arromanches-les-Bains, per descobrir un dels escenaris del tràgic desembarcament aliat del 6 de juny del 1944.

Buscant una mica, trobareu moltíssimes companyies que operen al mercat i que compten amb una oferta molt variada, però des del Club del Viatger us volem recomanar especialment aquesta, Croisieurope, la primera companyia de creuers fluvials d’Europa, d’origen francès, on hi treballa un equip humà extraordinari i una flota molt moderna amb quasi una cinquantena de vaixells propis. Amb aquesta companyia descobrireu altres països, coneixereu altres viatgers i gaudireu de racons i paisatges exclusius.

Són vaixells petits que difícilment arriben a una capacitat màxima de dos-cents passatgers, autèntics hotels flotants amb cabines exteriors que disposen de les mateixes comoditats que un hotel, amb bany complet amb dutxa, espais d’emmagatzematge, armaris i tauleta de nit.

Aquí tot és fàcil! Només hi ha un únic torn per dinar o sopar, les begudes del bar estan incloses, les excursions estan molt ben organitzades i cada vespre teniu servei d’animació al saló… Però ens deixem el més important, segons el nostre parer, la gastronomia! A qui no li agrada menjar bé? Croisieurope us ofereix a bord pensió completa, amb menús complets i variats, que reflecteixen la més pura tradició de la gastronomia francesa, a la vegada que ressalta els sabors locals de les regions i països que es visiten. Aquí tastareu plats deliciosos i minimalistes, autèntics plaers pel paladar que recordareu tota la vida!

Podríem estar parlant hores i hores d’aquest tema. Està clar que els creuers fluvials ens ofereixen infinitats d’opcions i possibilitats, moltíssimes experiències úniques, fer nous amics, passar-ho bé o relaxar-se… En definitiva viure moments especials i extraordinaris!

En cas que us agradi aquesta fórmula,  el Club del Viatger us proposa un completíssim Creuer Fluvial per la Vall del Sena, en la millor època de l’any, on ens allotjarem a bord de l’impressionant i modern vaixell MS Renoir, un dels millors de la companyia! Sis dies d’aventura on no t’hauràs de preocupar per res i amb tots els serveis del Club! Anota-ho a l’agenda, que sortim del 10 al 15 d’abril.

Us animeu? Si voleu més informació podeu enviar-nos un correu a info@clubdelviatger o contactar-nos aquí o trucar-nos al 937665996.