Coses a fer i veure a Terra Santa

Un viatge a Terra Santa és extraordinari, una vegada en una experiència vital.

La Terra Santa és una destinació de pelegrinatge no només la més antiga del món, sinó també un racó veritablement fascinant del món, i un absolut espectacle.

Les nostres visites a Terra Santa inclouen un programa d’activitats de 9 dies, si estàs planificant o preparant-te per al teu viatge amb nosaltres, aquestes són algunes de les coses a fer i veure a Terra Santa:

Explora la ciutat vella de Jerusalem

Lloc Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO des del 1981 i destinació de pelegrins i visitants durant molts segles, Jerusalem és una ciutat santa per a moltes religions, incloent-hi el judaisme, el cristianisme i l’islam.

La ciutat té uns 220 monuments històrics impressionants, i com que segurament no tindràs temps de veure’ls tots, et suggerim que incloguis aquests en les teves prioritats: la cúpula icònica de la roca del segle VII, una obra mestra de l’arquitectura islàmica i reconeguda per les tres religions com el lloc del sacrifici d’Abraham; el Mur de les Lamentacions o Mur Occidental, un lloc important per a la reflexió i el lloc més important del judaisme, que és el cor de la Ciutat Vella i delimita els diferents barris, i per últim,  l’Església del Sant Sepulcre, on es troba la tomba de Crist.

Jerusalem, Terra SantaFeu un viatge en vaixell a través del mar de Galilea

També conegut com el llac Tiberíades, el mar de Galilea és un lloc rellevant per als cristians, per la seva associació amb els passatges bíblics relacionats amb la vida de Jesús i el lloc on vivien els apòstols. Així mateix, és aquí on es va establir el primer quibuts jueu a principis del segle XX.

Retrocedeix en el temps a la Ciutat Vella d’Acre

El port d’Acre, o Akko, és una ciutat històrica excepcional  per on han passat diverses cultures al llarg dels segles. Les restes de la ciutat medieval es remunten al segle XII i poden ser admirades avui gairebé intactes tant per sobre com per sota del nivell del carrer, fent-nos reviure l’època de les Croades.

Sobre aquesta capa medieval es troba la ciutat emmurallada, un exemple perfecte d’una ciutat fortificada musulmana de l’època otomana; amb la seva ciutadella, mesquites, khans i banys.

Betlem: lloc de la Nativitat

La ciutat palestina de Betlem situada a Cisjordània és, segons la Bíblia, el lloc de naixement de Jesús i, per tant l’origen del cristianisme. L’Església de la Nativitat del segle VI es troba en aquest mateix lloc i ha atret milers de pelegrins durant segles.

Panoràmica de BetlemAscensió amb telefèric fins a la Fortalesa de Masada

Un altre lloc declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO és la Fortalesa de Masada, la qual va ser construïda originalment pel rei Herodes el Gran com a palau al voltant del 37 aC. Des d’aquesta antiga Fortalesa admirareu les vistes panoràmiques més impressionants del desert de Judea, el Mar Mort i el Parc Nacional del mateix nom.

És una de les destinacions turístiques més populars d’Israel i un punt de gran importància per a la comunitat jueva, ja que va ser la ubicació del “Siege of Masada”, durant la primera guerra jueva-romana l’any 70.

Masada, JerusalemSurar en les aigües del mar Mort

El mar Mort és de fet un llac d’aigua salada situat en el punt més baix de la Terra. Les seves aigües són riques en minerals, motiu pel qual, ha esdevingut un balneari natural popular on banyar-se. Aquesta concentració de sal extremadament alta fa que la densitat de l’aigua aquí sigui més gran que la del cos humà.

Com a resultat, una persona pot romandre flotant a l’aigua del mar Mort sense en i mai s’enfonsarà a causa de la seva flotabilitat natural.

Gaudir des de la cosmopolita Tel Aviv fins al nucli antic de Jaffa

Tel Aviv és un territori urbà modern i vibrant acariciat per la Mediterrània on la platja i la vida urbana es barregen bellament. No s’ha de perdre la «ciutat blanca», que té la concentració més alta d’edificis de Bauhaus al món, més de 4.000, i és Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO pel seu patrimoni arquitectònic de gran valor.

També us animem a fer un passeig, gaudint del sol del Mediterrani per arribar fins a l’antic port de Jaffa per explorar els seus carrerons estrets i mercats vius. Sabies que d’aquí venen les taronges Jaffa?

Mart MortTastar els sabors de la cuina de l’Orient Mitjà

Els venedors d’aliments de carrer, els fabulosos restaurants i els mercats vius són indrets fantàstics on es poden apreciar i tastar els rics sabors i delícies de la cuina d’Orient Mitjà.

Us ha agradat aquest article?

El Club del Viatger us invita de viatge a Terra Santa, un viatge de reflexió i descobriment per entendre l’Orient Mitjà, on despertarem emocions enterrades de la nostra infància.

Anem al cor del cristianisme i la religió, l’origen de les nostres creences i història més ancestrals. Viatjarem en el temps i ens deixarem portar per cada petita sensació d’alegria, tristesa, melancolia o enyorament, una espiral de sentiments que ens farà viure una experiència única que, de segur, no serà fàcil d’oblidar i marcarà un abans i un després en cadascú de nosaltres.

Hi anem de l’1 al 6 de juny.

Us hi animeu?

Més informació aquí o bé ens podeu trucar al 937665996 o enviar un correu a info@clubdelviatger.cat.