Què veure a les Illes Cíclades

Hola amics viatgers! Avui us portem un article que us donarà calor enmig del fred d’hivern!

Us parlarem del que per a nosaltres son, les illes imprescindibles a visitar si mai aneu  a Grècia, les Illes Cíclades!

Què veure a Mykonos

Mykonos, és una de les illes més famoses del món. La seva bellesa natural, el seu entorn, la seva arquitectura tradicional, la mar i les seves festes en l’època estival, l’han convertida en un destí que mereix molt la pena. Encara que, hauries de considerar anar-hi a la primavera o al setembre, moments de l’any en què podem viure la seva cara més amable evitant la massificació dels mesos de juliol i agost. Sense dubte, és una de les Illes Cíclades més famoses de Grècia.

Mikonos platjaQuè veure a Delos

Delos va ser una de les illes més importants del món en el període de la Grècia clàssica i una de les més sagrades de l’antiguitat, reconeguda per ser el lloc de naixement d’Apol·lo.

Actualment deshabitada, històricament destacà per ser un gran centre comercial entre orient i occident, ric i cosmopolita, on s’establí un dels ports de mercaderies més rellevants de l’època.

Així doncs, et pots imaginar la quantitat de vestigis que encara es poden observar i gaudir. Fins i tot, podríem fer-nos una idea de com seria la vida en aquesta època.

Si el teu viatge ho permet, et recomanem que dediquis un dia a descobrir alguns dels seus tresors més representatius com l’Amfiteatre, el Port Comercial, el Temple d’Apol·lo, l’imponent Terrassa dels Lleons o l’Oikos dels Naxos, considerat el monument més sagrat de l’illa.

Amfiteatre a Delos,Illes CicladesQuè veure a Naxos

Naxos és una illa enorme, però només si la comparem amb la resta de les illes Cíclades. En qualsevol cas, la pots visitar fàcilment en cotxe o autocar.

Si vens, però et suggerim que al llarg de la ruta, t’aturis a Chora, un poblet tradicional que exhibeix un deliciós entramat de carrerons laberíntics, on val la pena perdre’s fent un passeig, el qual us portarà fins al castell, les antigues muralles venecianes, algunes esglésies o la platja.

Naxos, illes ciclades

Què veure a Santorini

Santorini és la joia de la corona no sols de les illes Cíclades, si no, jo m’atreviria a dir de tota Grècia. És mítica, seductora i a la vegada completament diferent de qualsevol de les illes del mar Egeu.

I és que la seva configuració geològica li dona una identitat salvatge i única. Aquí trobarem pintorescs poblets com Oia o Firà, la capital, que destaquen per la seva espectacular arquitectura de cases tradicionals pintades de blanc amb teulades i cúpules de tonalitat celestes, que grimpen pels penya-segats i que ens ofereixen meravelloses vistes de postal!

Un indret on viu gent acollidora i sociable d’on no podràs marxar sense tastar la deliciosa cuina grega. Aquesta illa és també, un de les mes famoses, si més no la que més.

panoramica de santoriniQuè veure a Milos

Milos és una de les illes més fascinants de les Cíclades, on poder-se escapar uns dies per gaudir de les seves platges i les seves aigües cristal·lines.

Aquesta destinació ens ofereix més de 70 platges on banyar-nos, de les quals, algunes són conegudes i bullicioses i d’altres més privades, ideals per relaxar-se.

Però no només té platja! Si desitges fer turisme, descobriràs autèntiques joies com Klima, l’antic poblet de pescadors de Milos, amb les seves antigues cases amb portes de colors. Un indret viu i animat que us brindarà una meravellosa experiència.

Milos, Illes Ciclades

Us ha agradat el nostre article? Doncs el Club del Viatger us ofereix una ruta per les Illes Cíclades en grup del 16 al 22 de maig .

El Club del Viatger us proposa un viatge de somni, una travessia tranquil·la però intensa per un dels racons més bells i antics de la mediterrània, les illes de Paros, Delos, Mikonos, Naxos i Santorini. Totes elles riques en arqueologia, en història, en tradició, paisatge i gastronomia. Un viatge que ens possibilitarà navegar pel mar que les abraça sortint sempre del mateix port de Paros.

Si voleu més informació contacteu-nos aquí o truqueu-nos al 937665996.