Viatges per connectar amb la natura

El 2020 està essent un any diferent. Les condicions actuals han fet que reforcem les condicions dels nostres viatges, millorant i adaptant totes les mesures d’higiene i seguretat que van sorgint.

El nostre catàleg ofereix viatges replets de naturalesa i tranquil·litat on poder gaudir d’un entorn lliure i segur.

Aquest agost us proposem

Caminant per les Dolomites

del 27 de setembre al 2 d’octubre

Un viatge envoltats de natura. Els viatges de senderisme que el Club del Viatger ha fet a les Dolomites en els darrers dos anys han sigut tan meravellosos i ho hem passat tant i tan bé que hem decidit tornar-hi a finals de setembre del 2020.

Per moltes persones, les Dolomites són les muntanyes més boniques i impressionants d’Europa i ofereixen alguns dels escenaris de més bellesa per fer inoblidables caminades. Aquestes espectaculars formacions rocoses tenen un caràcter únic i són un marc incomparable per caminar al llarg d’una xarxa de centenars de rutes perfectament marcades i dissenyades per gaudir de la natura com mai abans.

Ens tornarem a allotjar en el magnífic Hotel Adler Dolomiti de 5 estrelles, un dels millors de tota la regió i situat al centre de St. Ulrich (Ortisei en Italià), el poble més animat i bonic de la Vall Gardena i un extraordinari punt de partida per algunes de les millors rutes a peu de les Dolomites.

El nostre apassionat i expert guia i amicGregor Demetz, ens acompanyarà a fer 4 espectaculars recorreguts mentre ens fa viure i sentir la muntanya, la seva flora i fauna. Cada dia tindrem el plaer de dinar en un bonic i acollidor restaurant de muntanya i viure una estona de bon humor i germanor que difícilment oblidarem.

• Amb un grup reduït
  • Els trasllats es faran en busos grans
  • A l’avió, el sistema HEPA i la constant renovació de l’aire es comparable a l’ambient d’un quiròfan (*)
  • L’allotjament en un sol hotel
  • Caminades a l’aire lliure
  • Amb un guia especialitzat en senderisme
  • Amb un guia acompanyant del Club

(*) informació aportada per les companyies aèries.

Suïssa en trens panoràmics

del 14 al 21 de setembre

Un viatge en bus ple de paisatges de somni. Aquest “Clàssic” del Club ens portarà de nou a visitar un país amb una bellesa natural extraordinària. Els llacs, les muntanyes, les valls, els rius, els pobles i les ciutats suïsses tenen un encant molt especial ja queamés de la grandiositat de la pròpia natura, està tot cuidat fins al detall. Aquest viatge als Alps Suïssos és un recorregut eminentment escènic a través de la Suïssa més espectacularment alpina que ens permetrà conèixer alguns dels paisatges més meravellosos de tot Europa i que sorprendrà fins i tot als viatgers que ja han estat a Suïssa anteriorment.

• Sortirem en bus des de Catalunya, gran i amb seients lliures
  • Els trens amb els que viatjarem tenen les distàncies regulades pel govern Suïs
  • Els Hotels són segurs
  • Amb un guia acompanyant del Club
  • Possibilitat de tornar en avió o en bus

Còrsega, mosaic de paisatges

del 28 de setembre al 4 d'octubre

Còrsega, els grecs la van anomenar “la sublim” i els francesos “Illa de bellesa“. Un increïble mosaic de paisatges naturals infinits, diferents els uns dels altres en una de les illes més petites i la més muntanyosa del Mediterrani occidental. Descrita per alguns com a muntanya en el mar, posseeix un patrimoni natural únic, moltes de les seves riqueses naturals han estat declarades Patrimoni de la Humanitat.
Visitarem Ajaccio, Bastia, Calvi, BalagneIle RousseSartène i recorrerem en vaixell els espectaculars penya-segats de Bonifacio. Coneixerem la cultura i gastronomia de Còrsega i descobrirem les joies monumentals de Marsella.

• Sortirem en bus des de Catalunya, gran i amb seients lliures
  • Els Hotels són segurs
  • Amb un guia acompanyant del Club
  • Un viatge molt de natura i amb poques aglomeracions de gent

Així doncs, potser és el moment de gaudir d’espais oberts! La natura ens transmet una agradable sensació de benestar, ens fa sentir lliures i més segurs.

Una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge