Els valors afegits del Club del Viatger

De la mà de l’agència Blau Marí, una empresa familiar fundada l’any 1993 a Calella (El Maresme), el 2009 neix el Club del Viatger, amb l’objectiu de revolucionar i canviar el model de viatge de grup. Conscients que viatjar és una experiència única, des del primer dia s’ha entès que una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge. Des de llavors, no s’han deixat d’oferir propostes engrescadores arreu del món, proposant els itineraris més complets i la manera més original de conèixer cada país. Parlem d’una agència de viatges, però quina diferència hi ha entre el Club del Viatger i la resta d’agències de viatges? Per què s’ha de viatjar amb el Club del Viatger?

Molt senzill, en els nostres viatges es formen experiències i uns valors afegits que ens fan ser diferents i que fan que l’Agència tingui sentit!

El viatge s’acaba però fem amics per sempre.

L’amistat va més enllà del viatge. En cada una de les nostres sortides creixen el nombre d’amics.

Sovint rebem noticies i fotografies de trobades entre persones que s’han conegut durant un dels nostres viatges.  És un plaer saber que els bons moments entre gent encantadora perdura en el temps!

Quina millor manera de no perdre el contacte amb els amics que has fet durant els viatges que retrobar-nos de tant en tant.

En el Club del Viatger ens agrada organitzar aquests retrobaments:

– Dinars de fotos, on ens ajuntem tots els que hem viatjat plegats i us obsequiem amb un àlbum de fotografies elaborat des de les fotos que us ha fet el guia acompanyant.

Sopar màgic a la platja, cada estiu organitzem un fabulós sopar amb ball a la platja de Calella i per fer-lo més especial, tots anem vestits de blanc!!

– Costellada anual, si és viatger habitual, segur que rebràs la nostra invitació per aquesta festa, és la nostra manera d’agrair-vos la vostra fidelitat.

Viatjant amb el grup no et sentiràs sol, des del primer fins al darrer moment estaràs acompanyat per un dels habituals guies acompanyants del Club del Viatger que cuidaran de tu  en tot moment.

Abans de cada viatge fem una “Dinar o berenar pre-viatge”, per a conèixer els companys del viatge i rebre per part del guia l’itinerari definitiu amb les explicacions oportunes i us aclarirà tots els dubtes que puguin sorgir, no us sembla una manera agradable de “començar escalfar motors” pel viatge?

Tots els viatges estan dissenyats amb cura, detall i il·lusió i preparats per oferir els millors serveis de viatge possibles.

Fem viatges per Europa, circuits de llarga distància, mitja distància, orient mitjà, viatges en tren, viatges musicals, creuers fluvials, sortides fem club i, algunes sortides en autocar.

• Abans del viatge: sabem que arribar a l’aeroport, no sempre és fàcil i a vegades hem de demanar favor als familiars o amics. Per això organitzem els trasllats a l’aeroport des de diversos punts de recollida a prop de casa teva, des del Maresme, Barcelona i Girona ciutat i el Vallès.
  • Durant el viatge: tots hi és inclòs, tots i cada un dels serveis possibles, no t’hauràs de preocupar de res. Les visites i les seves entrades, tots els àpats, trasllats. Mai no hauràs d’anar pel teu compte, tot està previst i inclòs.

Si hi ha algun imprevist: l’assegurança d’assistència durant el viatge està sempre inclosa.

Durant el viatge, un dels nostres propòsits és crear moments especials, el guia que acompanya el grup serà l’encarregat de sorprendre-us amb un detall de marca Club del Viatger, són petits detalls escollits amb molta il·lusió per fer un moment inoblidable. Els que ja han viatjat amb nosaltres segur que recorden una copa de cava en un lloc especial, una plata del millor pernil enmig d’un paratge excepcional …

Tots aquests moments, a més, quedaran recollits en l’àlbum de fotografies elaborat amb les fotografies que el vostre guia farà durant el viatge i l’habilitat dels companys de l’oficina, un record molt estimat per tots els viatgers.

Les circumstàncies excepcionals esdevingudes per la Covid-19 ens enfronten a una nova realitat, atents a les noves normatives d’higiene i seguretat que s’hauran d’aplicar en tots els serveis que envolten un viatge. La seguretat de tots és una preferència per nosaltres.

Una bona companyia, és l’èxit de qualsevol viatge