El Club del Viatger t’ho posa fàcil per a viatjar

Qui no ha viatjat almenys una vegada en la seva vida? Sol o acompanyat? A l’altra punta del món o al poble del costat. La qüestió és viatjar, i la solució també. Viatjar a través de la música, viatjar introduint-se a l’essència dels països, viatjar fent caliu i creant un cercle d’amistats, descobrir paratges i cultures d’arreu, endinsar-se a una Catalunya diferent i desconeguda…

Conscients que viatjar és una experiencia única, des d’un inici vam entendre que “una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge”. Des d’aleshores ençà, no hen deixat d’oferir propostes engrescadores arreu del món, cuidant en tot detall cada element del viatge, els itineraris més complets, els serveis més comfortables i la manera més original de conèixer cada país.

En el Club del Viatger oferim viatges per Europa, resta del món, musicals, creuers fluvials, viatges en autorcars, sortides fem club i el viatge sopresa.

Viatges per Europa

Si poses al Google “Europa”, la viquipèdia t’ofereix la següent descripció, Europa (és un dels continents de la Terra. Comprèn els territoris del super continent eurasiàtic que s’estenen a l’oest de la serralada dels Urals (que la separa d’Àsia) fins a l’oceà Atlàntic, i al nord de les muntanyes més meridionals del Caucas, la mar Negra, el Bòsfor, la mar de Màrmara, l’estret dels Dardanels i l’Egea…. Una síntesi que podríem interpretar com a un territori multicultural, multilingüístic, de diferents hàbits i costums, religions i amb una oferta gastronòmica immillorable.

És per això, que des del Club del Viatger cada any analitzem curosament les destinacions Europees escollides cada any. Un dels nostres “clàssics” o viatge més comú seria el cas de Suïssa

Resta del món

Ens atrevim a sortir d’Europa, de la nostre zona de comfort, anem a descobrir món, a per noves aventures, o simplement ens desperta la curiositat d’apendre i viure noves cultures. D’això es tracta els viatges resta del món o també coneguts com a llargues distàncies.

Tenir l’oportunitat d’explorar altres continents, és unica i especial. És una experiència enriquidora, i encara es millor quan es viatja al costat dels companys de viatge i del nostre guia acompanyant. D’aquesta manera, aconseguim que no et preocupis de res!

Reflexe d’això es el nostre darrer viatge a Nova York o Dubai

Viatges Musicals

La música és un art que s’expressa mitjançant la combinació de sons, tenint com a elements constitutius la melodia, l’harmonia, el ritme i el timbre. Es manifesta en l’organització dels sons i els silencis en el temps. És l’art de la generació, manipulació i combinació dels sons, produïts per veus humanes o per instruments, a la recerca de la bellesa formal i/o de l’expressió d’emocions.

Com bé diu la definició anterior, la música és un art, i viatjar també ho és. Per aquest motiu el Club del Viatger sempre ofereix propostes musicals al llarg de l’any, per intentar satisfer als autèntics amants dels musicals. A continuació us deixem dues propostes per aquest any

El “Trencanous”

Basat en un conte de Hoffmann i compost pel gran Txaikovski, explica la història de dos germans, Clara i Fritz. El dia de Nadal el padrí de Clara, Drosselmayer, li regala a la seva neboda tres caixes amb tres regals diferents: un arlequí, una nina i un gran trencanous. El seu germà, gelós, trenca el trencanous pero el nebot de Drosselmayer repara la joguina i l’hi lliura a la nena. Durant la nit ella s’aixeca a veure el trencanous, l’abraça i llavors tot creix i crea vida al seu voltant, portant-la a un món màgic.

Anna Netrebko i Yusif Eyvazov

El Club del Viatger us vol convidar a una tarda de música molt especial. Assistirem al concert d’una de les parelles vocals més reconegudes i aclamades als escenaris de tot el món, formada per Anna Natrebko i el tenor Yusif Eyvazov. La soprano i el tenor, parella en la vida real, es reuneixen per primera vegada al gran Teatre del Liceu. El timbre personal i el carisma dels dos artistes russos garanteixen l’èxit d’un dels concerts més prometedors de la temporada.

Creuers Fluvials

Estan destinats per a aquells viatgers aventurers que volen conèixer una gran quantitat de destinacions en poc temps, o tan sols per als amants de viatjar en un mitjà de transport no habitual.

O potser són altres motivacions les que et facin decidir-te per un viatge en creuer, però fins que no proves l’experiència, no pots opinar.
Un dels creuers que vam oferir aquest any, va ser:

Creuer per Holanda, el país dels tulipans

Viatges en autocar

Una altra manera de viatjar, de fer caliu, de conèixer, escoltar i parlar amb tots els companys de viatge. Són viatges més aviat de curta distància, on és realitzen parades ja establertes, durant el viatge. On la importància del viatge és gaudir de tota la companyia que ens envolta i de la destinació final.

Una de les propostes del Club del Viatger per aquest any:

Viatges Fem Club i Viatge sorpresa

Les sortides o viatges Fem Club són una “excusa” per retrobar-nos, ja que són de sortides complertes d’un dia o dos, normalment pel territori català i totes amb un objectiu en comú, que és passar-ho en gran!

Viatge Sorpresa

Un any més us proposem que confieu amb nosaltres, que us deixeu portar per la confiança que ens teniu i que jugueu a endevinar el lloc de destí. Dues sortides exactament iguals amb tots el serveis habituals del Club del Viatger. Desvetllarem la destinació poques setmanes abans en la trobada que farem entre tots els agosarats viatgers… i amb una descripció així… Qui no s’apuntaria?