Cuba, la perla del Carib

Cuba, la perla del Carib, és una destinació única que ofereix als viatgers una experiència inoblidable. Aquesta illa del Carib és coneguda per la seva rica història, les seves platges paradisíaques, la música enèrgica i la seva gent acollidora. Si estàs planejant un viatge a Cuba, aquí tens una guia completa sobre què veure i fer en aquesta fascinant illa.

La Habana: Un Viatge al Passat

En primer lloc, la capital de Cuba, La Habana, és una ciutat plena d’història i personalitat. El casc antic, anomenat l’Havana Vella, és Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO i ofereix una mirada al passat colonial de l’illa. Passeja pels carrers empedrats, visita la Catedral de la Havana, el Castell dels Tres Reis Mags i fes una parada a la Plaça Vieja, on podràs gaudir de restaurants i cafeteries amb terrasses a l’aire lliure.

Viatges en el Temps a Trinitat

Trinidad és una altra ciutat històrica de Cuba que sembla haver quedat atrapada en el temps. El seu casc antic també és Patrimoni de la Humanitat i està ple de carrers empedrats, cases de colors brillants i places encantadores. No et perdis la Plaça Mayor i el Museu Romàntic, que ofereixen una visió de la vida a Cuba durant el segle XIX.

Explora la Natura a Viñales

Si ets un amant de la natura, no pots deixar de visitar la Vall de Viñales. Aquesta zona, també Patrimoni de la Humanitat, és coneguda pels seus impressionants moguts de calcari i els seus camps de tabac. Pots fer rutes de senderisme o prendre un recorregut en vaixell per les coves subterrànies de la zona. També tens l’oportunitat de conèixer els agricultors locals i veure com es cultiva el tabac cubà.

Playes Paradisíaques a Varadero

Cuba és famosa per les seves platges espectaculars, i Varadero és la destinació per excel·lència per gaudir del sol i la sorra. Amb aigües cristal·lines i sorra blanca, aquesta platja és perfecta per relaxar-se i fer esport aquàtic. Molts resorts ofereixen serveis de primera classe, i hi ha una àmplia gamma d’activitats per a tota la família.

La Riquesa de la Música Cubana

La música és una part integral de la cultura cubana i no pots deixar de gaudir-la durant el teu viatge. A La Habana, pots visitar la Casa de la Música per ballar salsa i sentir el ritme cubà. També pots assistir a espectacles de música en viu a Trinidad i altres ciutats de tota l’illa.

Gastronomia Cubana

La gastronomia cubana és una delícia per als sentits. No et perdis els plats tradicionals com el “ropa vieja” (carn de vedella desfilada amb salsa de tomàquet) i el “moros y cristianos” (arròs i mongetes negres). També, pots gaudir de marisc fresc i plats de peix a les zones costaneres.

Preparat per a un viatge Inoblidable

L’illa de Cuba és una destinació que captiva els viatgers amb la seva història, naturalesa exuberant, música vibrant i deliciosa gastronomia. Siguis un amant de la cultura, la història o la platja, aquesta illa té alguna cosa per a tothom. Prepara’t per a un viatge inoblidable i experimenta la màgia de Cuba. No oblidis assaborir els cigarrets locals i ballar al ritme de la música cubana mentre et deixes endur per l’encant d’aquesta perla del Carib.

El Club del Viatger us porta a Cuba del 14 al 25 de març de 2024.

Vine amb el Club del Viatger a Cuba i deixa’t seduir per una terra hipnòtica que coneixerem de punta a punta, des de la remota Vall de Viñales fins a les ciutats colonials de Trinidad, Cienfuegos i Bayamo, sense oblidar les grans ciutats de L’Havana i de Santiago.

Descobreix un país que no et deixarà indiferent i ens omplirà de ritme, de dolçor i d’alegria!

Per més informació pots contactar-nos aquí o trucar-nos al 937665996.