Brinda amb el Club del Viatger a la 39a Fira de Calella i l’Alt Maresme

Setembre, el mes que ens fa tancar l’estiu i retornar a la rutina del dia a dia, amb il·lusió, dinamisme i amb les “piles” ben carregades. Per sort, a la nostra privilegiada ubicació fa que encara podem gaudir dels últims rajos de sol, dels carrers plens i d’alguna festivitat més.

La festivitat a la qual ens referim és, com cada any, la fira de Calella, una data que tot calellenc té marcada a l’agenda. Actuacions, concerts i actes populars que es concentren en 4 dies, des del 20 al 23 de setembre. Aquesta 39a edició de la fira va dedicada a l’Alguer, ciutat catalana de Sardenya.

Com ve esdevinguin un costum ja, el Club del Viatger també estarà a la 39a Fira de Calella i l’Alt Maresme. Us estarem esperant en el nostre estand habitual al bell mig de la Fira per retrobar-nos, saludar-nos i brindar per la nova campanya de viatges 2020. Us esperem per explicar-vos les novetats que hem preparat per a tots vosaltres, amb la il·lusió i ganes de sempre.

Com cada any i coincidint amb l’esdeveniment de la Fira de Calella i l’Alt Maresme, ens agrada fer-vos un tastet d’alguns dels viatges que ben aviat formaran part del ja 12è catàleg anual de viatges del Club del Viatger. Sempre intentem fer una proposta variada de les que cal destacar els nostres viatges de llarga distància, amb fantàstiques i exòtiques destinacions i els nostres viatges musicals que combinen el gust de viatjar amb el plaer de la bona música i actuacions de qualitat.  Seguim viatjant per Europa, amb viatges de mitja distància, amb un ampli ventall de possibilitats per a tots els gustos.  Pels que volen viatjar en estades de dos dies tenim les nostres escapades musicals i les sortides ”Fem Club”, ideal també per a qui encara no ha viatjat mai amb el Club del Viatger i el vol conèixer per primera vegada. Per últims tenim els viatges en autocar, com el clàssic i tradicional Suïssa i els nostres creuers fluvials  on poder gaudir del viatge des d’una altra perspectiva.

– Una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge -.