Per què viatjar amb el Club del Viatger? Coneix els nostres Valors Afegits!

De la mà de l’agència Blau Marí, una empresa familiar fundada l’any 1993 a Calella El Maresme), el 2009 neix el Club del Viatger, amb l’objectiu de revolucionar i canviar el model de viatge de grup. Conscients que viatjar és una experiència única, des del primer dia s’ha entès que una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge. Des de llavors, no s’han deixat d’oferir propostes engrescadores arreu del món, proposant els itineraris més complets i la manera més original de conèixer cada país. Parlem d’una agència de viatges, però quina  diferencia hi ha entre el Club del Viatger i la resta d’agències de viatges? Per què s’ha de viatjar amb el Club del Viatger?

Molt senzill, pels nostres VALORS AFEGITS, aquells elements, fets o actes que no s’expliquen però es fan i que en definitiva no tenen preu !

Dinar o berenar previ al viatge

Aquesta trobada serveix per a conèixer els companys del proper viatge a realitzar i rebre per part del guia que realitzarà el viatge l’itinerari definitiu amb les explicacions oportunes i dubtes que puguin sorgir.

Guia acompanyant del Club del Viatger

Des del primer fins a l’últim moment tots els nostres viatgers van “agafats de la mà” d’un guia del Club del Viatger, una persona sobradament coneguda i preparada la qual s’encarrega de tots els tràmits del viatge, perquè el viatger del Club únicament tingui una tasca; gaudir del viatge.

Transllat de l’aeroport de Barcelona/Girona des dels diversos punts de recollida acordats

És el primer punt de recollida de cada viatge, des del Maresme, Vallès oriental i occidental, Girona i Barcelona ciutat, que portarà als viatgers a l’aeroport de correspongui per iniciar el viatge amb puntualitat, organització i molta, molta il.lussió !

Assegurança bàsica d’assistència en viatge

Com que des del Club del Viatger es té molt clar que els nostres amics viatgers són el més important, a tots els viatges s’inclou una assistència bàsica, la qual cobreix principalment  l’assistència mèdica en destinació.

Obsequi del Club del Viatger per a cada habitació

A molts dels viatges que es realitzen hi ha un detall de marca Club del Viatger que s’entrega a cadascuna de les habitacions dels viatgers. Alguns dels detalls han estat motxilles, capelines, cinturons, identificadors, etc….

Organització de la ja típica costellada del mes de maig totalment gratuïta amb transllat inclòs

El Club del Viatger vol agrair a tots els membres que han viatjat alguna vegada amb ells la confiança mostrada al llarg dels darrers anys!
S’ha viatjat plegats, s’ha après i conegut, s’han fet noves amistats i s’han sentit part d’una mateixa família! Per aquest motiu, es convida a una costellada al peu del Montseny per tal de compartir plegats la nostra amistat, les experiències dels nostres viatges.

Organització del sopar post-viatge amb obsequi d’un àlbum de fotos representatiu.

Al finalitzar cada viatge el guia del mateix viatge, recopila un munt de fotografies dels moments més especials del viatge, les quals queden reflectides en un àlbum representatiu. Dos cops l’any s’organitza un sopar que inclou els últims viatges realitzats el 6 mesos anteriors i s’entrega aquest record fotogràfic del viatge gratuïtament.

Totes les persones que amb molta dedicació, passió i il·lusió formen el Club del Viatger volem donar les gràcies més sinceres per la vostra confiança i companyia.