Viatges Hivern 2019

Hivern, aquesta estació es caracteritza per dies més curts, nits més llargues i temperatures més baixes. Una estació en què dóna fins a “mandra” sortir al carrer, i que l’única cosa que et ve de gust és prendre’t un cafè o un bol de xocolata bé calenta…
El Club del Viatger us proposa una sèrie de viatges o sortides molt càlides, per a posar-li una mica de calor a aquest hivern, oferint fins i tot viatges a l’altre hemisferi.

Calçotada Tradicional del Club! (Sortida fem Club)

Poques tradicions gastronòmiques catalanes, amb l’excepció del pa amb tomàquet, han esdevingut tan populars com la calçotada, una festa relativament recent que va néixer a finals del segle XIX i que a part del seu valor gastronòmic es troba fortament vinculada a valors com l’amistat i la germanor.Per aquesta raó esperem que ens acompanyeu una vegada més en una de les sortides més especials del Club del Viatger, per passar-nos-ho d’allò més bé amb la bona companyia dels nostres amics o companys de viatge.

Com ja és tradició, ens aproparem fins a la regió de Valls per assaborir un dels autèntics plaers de la gastronomia catalana, la calçotada, que enguany celebrarem al restaurant Les Espelmes, un dels més coneguts de l’Alt Camp, a la vegada que completem l’excursió amb un programa d’activitats culturals d’allò més interessants. Aquestes activitats es troben explicades a l’itinerari del viatge.

Calçotada Tradicional del Club

Dubai, Abu Dhabi i el Desert de Liwa.

El Club del Viatger torna a la Unió dels Emirats Àrabs per descobrir les seves dues ciutats més espectaculars, Dubai i Abu Dhabi i per fer un atractiu recorregut pel desert de Liwa, terra de beduïns i d’eternes dunes on els estels il·luminen les nits i el sol abraça imponent els seus dies. Un viatge ple d’experiències inoblidables, un mosaic d’imatges que quedaran per sempre als nostres records. Els edificis més alts del món, les postes de sol més pintoresques, les olors d’espècies i les arquitectures més modernes al somni de la tradició àrab que tot ho embolica.

Enmig del desert s’aixequen imponents els gratacels de Dubai i d’Abu Dhabi, un paradís artificial que convida al viatger a tocar amb les mans els paisatges impossibles i superlatius de dos de les ciutats més modernes i glamuroses del món. Un laberint de vidre sota el sol i els estels del golf pèrsic, un viatge que ens convida a posar en dubte les lleis de la naturalesa i a endinsar-nos en un món de contrastos, on la modernitat de les ciutats es combina amb la tradició i l’exotisme.

Dubai. Abu Dhabi i desert de Liwa

Cap de setmana musical a Londres. Così fan tutte de Mozart al Royal Opera House.

Gaudeix amb el Club del Viatger d’un viatge cultural i musical inoblidable a un dels temples mundials de la cultura i de la música. Visita el Palau de Westminster, els barris de la City, West End, Trocadero i Xina Town i deixa’t seduir pel paisatge més típicament anglès als jardins de Hampton Court Palace i RichmondPark. Observa Londres des del cel assegut a la sínia London Eye i gaudeix d’una de les òperes còmiques més simpàtiques de Mozart, el Così fan tutte al seu temple de la música, Royal Opera House a el Covent Garden!

Londres.

Xile de nord a sud i l’Illa de Pascua

.

El Club del Viatger us proposa un viatge inoblidable a l’altra punta del món, un viatge per recórrer Xile de nord a sud, coneixent les seves principals meravelles, des dels paisatges d’altremón del Desert d’Atacama, als gels i glaceres de la Patagònia, passant per la florida Valparaíso i la dinàmica capital, Santiago de Xile. Un viatge que ens permetrà, a més, viatjar fins a l’Illa de Pasqua i descobrir amb calma els seus paratges i els seus misteris i navegar, com expedicionaris i exploradors, pels mars del sud a través del creuer Skorpios III.

Xile

Xile era sinònim de continent més enllà de les muntanyes, de terres verges cobertes de gel i neu, de deserts llunàtics i de jardí florit davant les costes. Dins el mar, mirant al cel, l’Illa de Pasqua, el melic del món, un reducte polinesi aïllat i atresorant un dels misteris més ben guardats de la història, les escultures moai.

Xile

Vic i el Monestir de Sant Pere de Casserres (Sortida fem Club)

Vine i gaudeix d’un dia ple d’emocions culturals i gastronòmiques de la mà del Club del Viatger!

En un entorn privilegiat sobre la punta de la península de Casserres i envoltat per un meandre del riu Ter, se’ns apareixerà el majestuós Monestir de Sant Pere de Casserres, una autèntica joia del romànic que fou l’únic monestir benedictí de la comarca d’Osona, el qual posseeix el claustre amb porxos de columnes més antic del país.

Delectarem el nostre paladar a base d’un excel·lent dinar on tastarem alguns plats típics de la gastronomia osonenca i finalitzarem la jornada tot descobrint l’encisadora capital de la comarca, Vic.

Vic

Si després de llegir aquest blog, encara no sou del tot valents per viatjar al llarg d’aquesta estació hivernal, estigueu atents als propers blogs. On parlarem dels viatges o sortides que tenim programades per aquesta primavera 2019.

Recordeu que si voleu estar al dia de totes les novetats que succeeixen al Club del Viatger, és molt senzill. Només ens heu de seguir-nos a les nostres xarxes socials i donar-se d’alta al nostre newsletter, que el trobareu al final del nostre pàgina web: www.clubdelviatger.cat