Un tast de les novetats del Club del Viatger

El Club del Viatger us porta les novetats del 2020.

No volem deixar-vos de sorprendre, és per això que hem tret un conjunt de novetats per als més inquiets!

Manchester & Liverpool, Alemanya en tren, Mèxic, Corea del Sud, Cap d’any a París. Quina serà la teva pròxima destinació?

En aquest blog trobaràs una petita síntesi de les novetats fora de catàleg que presentem aquest 2020, també podràs accedir a la informació completa del viatge que vulguis.

Vine i acompanya’ns en aquesta aventura on descobrirem dues ciutats captivadores, l’elegant i industrial ciutat de Manchester, i la cultural i cosmopolita ciutat de Liverpool.

Seguirem la història coneguda mundialment del llegendari grup de música dels Beatles, veurem una de les joies arquitectòniques més importants d’Anglaterra, el port d’Albert Docks, declarat Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, descobrirem els tresors florals dels jardins de Croxteth Hall, i visitarem la majestuosa i superba mansió de Chatsworth, una de les més cèlebres del país, considerada el Versalles britànic.

El Club del Viatger us proposa un espectacular i inèdit recorregut en tren per descobrir la primavera alemanya i visitar algunes de les seves ciutats més atractives i desconegudes. Aquest viatge és molt adequat fins i tot per les persones que ja coneixen Alemanya, ja que els mostrarà una altra cara del país i els permetrà gaudir d’extraordinàries i màgiques ciutats que no formen part dels circuits turístics habituals.

Per primera vegada al Club del Viatger, no haureu de portar maletes durant els trajectes en tren, ja que serem nosaltres els encarregats de portar els equipatges d’un hotel al següent perquè pugueu gaudir d’aquesta experiència ferroviària amb tota comoditat.

Al llarg del nostre viatge en tren coneixerem les següents ciutats: Lyon (França) –> Magúncia –> Aquisgrà –> Hannover –> Hildesheim –> Leipzig –> Bamberg –> Nuremberg –> Augsburg. En el trajecte ferroviari de Magúncia a Coblença recorrerem la part més bonica del romàntic riu Rin

El seu conjunt de cultures uneix els vestigis d’antigues civilitzacions com la maia o asteca amb un passat prehispànic i colonial. La seva forta identitat recuperada després de la independència mexicana a 1821 li ha donat un caràcter propi i latent en moltes de les localitats del país. És el cas de Dolores, lloc on s’alçà el crit per recuperar el que era seu, Sant Miguel de Allende o Guanajuanto, l’acolorida ciutat de colors dins de la ruta de Miguel Hidalgo.
Els seus increïbles paisatges naturals, selves, cenotes i les seves cascades tampoc han passat desapercebuts.
Et convidem a descobrir part de la història dels Maia, visitar boniques ciutats colonials, gaudir de la natura amb les seves cascades, tastar els deliciosos menjars que ens tenen preparats i celebrar amb nosaltres la tradicional festa del Dia dels Morts.

Un viatge inèdit fins i tot per als que ja coneixen Mèxic!

Corea del Sud és un dels estats tecnològicament més avançats del món, però això no treu el fet que encara existeixin nombrosos indrets que conviuen amb les tradicions més arrelades d’aquest país asiàtic. Visitarem Seoul, el paradigma de la ràpida i frenètica modernització coreana que ha esdevingut en una animada i bulliciosa ciutat que mai descansa. Ens allunyarem de les grans urbs i descobrirem racons tan excepcionals com plantacions de te, recorrerem la costa sud i ens meravellarem de bells paisatges. Descobrirem també un país amb una llarga història, tot visitant, les impressionants tombes i temples de Gyengju, ens aproparem a Zona Desmilitaritzada de la frontera, una visita molt original que fascina als visitants i viurem increïbles d’experiències que no ens deixaran indiferents! Les deixaràs escapar?

El Club del Viatger us proposa un inoblidable viatge a la “Ciutat Llum” per gaudir del Cap d’Any a la ciutat més bonica del món i celenrar-ho en un dels llocs més glamourosos del planeta, el cabaret Lido als Camps Elisis.
Incloent la glamourosa “Soirée Saint Sylvestre Privilège” al Cabaret Lido, amb extraordinari sopar de cap d’any gastronòmic, fabulós espectacle “Lido”, Ball i Champagne Ruinart.
Amb un inoblidable i elegant sopar a bord d’un bateau mouche pel riu Sena amb animació musical.

– Club del Viatger –