Josep Carreras al festival de Perelada

Josep Carreras és una llegenda de la lírica. Les seves  actuacions estan sempre marcades per l’elegància i el mestratge que desprèn el tenor en cada una de seves actuacions. Al llarg de la seva extensa carrera, ha cantat als coliseus i festivals més importants del món i ha col·laborat amb els més prestigiosos directors d’orquestra, a més de destacats directors d’escena.

El seu repertori inclou seixanta rols operístics i més de sis-centes cançons (lieder) i àries. Ha protagonitzat diverses filmacions operístiques per a televisió, cinema i vídeo. Té una extensa discografia que inclou més de 150 gravacions entre les quals destaquen 50 òperes completes, oratoris, recitals clàssics i de música popular. Ha rebut nombrosos discs d’or i de platí arreu del món.[2]

Ha cantat als teatres i festivals més importants del món, incloent-hi el Teatre alla Scala de Milà, el New York Metropolitan Opera House, la San Francisco Opera, la Viena Staatsoper, la London’s Royal Opera House, l’Òpera de Munic, la Chicago’s Lyric Opera; i els festivals de Salzburg, Ais de Provença, Edimburg i Verona.

És per això que el Club del Viatger proposem un concert únic d’un dels tenors més admirats. Josep Carreras torna a pujar a l’escenari acompanyat de l’Orquestra Simfònica del Gran Teatre del Liceu sota la batuta de David Giménez per celebrar junts la carrera d’un dels cantants més estimats de casa nostra terra.

I per arrodonir aquesta excel·lent vetllada, gaudirem d’un magnífic sopar abans del concert. Acompanyeu-nos i viu una nit d’estiu plena d’emoció, música i bona gastronomia!

Serà una nic màgica on aquells apasionats de l’opera gaudirem d’una gran vetllada!

Itinerari

La nit de Josep Carreras al Festival de Perada
Dimecres, 3 d'agost

A primera hora de la tarda, sortida en autocar des dels diferents punts de recollida habituals en direcció cap al Castell de Peralada on se celebra un dels Festivals estiuencs més emblemàtics del país i on tindrem l’oportunitat de gaudir d’un concert líric amb el prestigiós tenor Josep Carreras acompanyat de l’Orquestra del Gran Teatre del Liceu.

Després de gaudir d’un magnífic sopar al Restaurant Mirador Festival, ja serà hora d’ocupar les nostres localitats que gaudeixen d’una bona visibilitat situades a platea. Aquest vespre, quedarem encisats amb la veu de Josep Carreres, un dels artistes més carismàtics, que al llarg de la seva trajectòria ha col·laborat amb els mestres més importants del panorama musical i ha actuat en els millors escenaris del món.

La qualitat de la seva veu, amb un timbre clar i mòrbid, a més del seu fraseig i, sobretot, l’ànima que posa a l’hora de cantar, han caracteritzat la seva carrera i l’han consagrat com un dels tenors lírics més importants de la seva generació.

Finalitzat el concert i després d’haver gaudit d’una nit màgica en bona companyia, retornarem cap als punts de recollida inicials de la tarda

En aquest viatge...

• Autocar privat per al nostre grup
  • Trasllats des dels diversos punts de recollida acordats
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Sopar amb begudes incloses al Restaurant Mirador Festival
  • Excel·lents localitats a Platea amb bona visibilitat
  • Assegurança bàsica d’assistència en viatge
  • Les despeses de caire personal
  • Assegurança de cancel·lació. Preu: 20€ per persona

ASSEGURANÇA DE CANCEL.LACIÓ I D’ASSISTÈNCIA AXA ESCAPADA PLUS “OPCIONAL”

NO INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE.

ABANS DEL VIATGE:

Podrà recuperar els diners del viatge:

• Si ha de cancel·lar per algun dels 2 supòsits coberts per la pòlissa.
  • Si ha de cancel·lar per estar diagnosticat per Covid-19, ja que la consideren malaltia greu.
  • No cobreix la cancel·lació per malaltia preexistent

DURANT EL VIATGE:

• Si durant el viatge té símptomes de Covid-19, queda inclosa l’assistència mèdica amb un límit de fins a 1.500 € ( mil cinc-cents euros) com qualsevol malaltia greu.

Exclusió important per part de l’assegurança:

• No cobreix en cas que es tornin a decretar quarantenes obligades o estat d’alarma amb tancaments de fronteres.

ASSISTÈNCIA AXA BASIC PLUS – INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE No inclou cancel·lació

• Si durant el viatge té símptomes de Covid-19, queda inclosa l’assistència mèdica amb un límit fins a 1.500 € (mil cinc-cents euros) com qualsevol malaltia greu.

Estarem encantats de fer-vos arribar el document complet de les pòlisses per poder comprovar totes les seves cobertures, inclusions i

exclusions.