Novetats fora de catàleg 2019

El Club del Viatger us vol presentar les novetats fora de catàleg del 2019.
Quatre destinacions molt diferents, en gastronomia i vins, societat, costums, flora i fauna… Però totes, amb un objectiu comú, que el nostre Club del Viatger tingui cada dia més membres i amics, i que cada dia sigui més cert allò que diem, que “una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge”

Valladolid i Zamora, Vins de Ribera del Duero, Toro, Peñafiel i Tordesillas

Us presentem un viatge “Fora de Catàleg”. Un viatge a Valladolid i Zamora. Amb allotjament al Hotel Melià Recoletos de Valladolid, visita a algunes de les millors ” Bodegas” de Castella-Lleó i degustacions d’excel.lents vins i cuidada gastronomia regional.Tot absolutament inclòs.

La Comunitat de Castella-Lleó està plena de sorpreses que no ens deixaran indiferents.  El paisatge ens impactarà amb la seva duresa i infinites extensions, les seves ciutats ens fascinaran amb la seva història i monuments i amb el seu magnífic estat de conservació del patrimoni i els seus vins ens deixaran entusiasmats.  Aquesta escapada a les poc conegudes províncies de Valladolid i Zamora és un viatge a una Espanya autèntica i acollidora que ens conquistarà a través de la seva gent, dels seus paisatges i pobles i dels seus extraordinaris vins i gastronomia.

Una escapada pels amants de la gastronomia i el bon vi.

valladolid pixlr

El castell de Santa Florentina i el Canet Modernista

Canet de Mar és un dels muncipis més privilegiats de la comarca del Maresme. Canet és cultura, patrimoni, i sobretot un dels màxims exponents d’arquitectura modernista, moviment artístic que va irrompre amb força, durant la segona meitat del segle XIX,de la mà de la potent burgesia industrial dedicada al tèxtil.

Us volem convidar a gaudir d’una de les rutes més interessants que es poden recorrer a Catalunya, per conèixer el llegat que ens ha deixat entre altres, el gran arquitecte Lluís Domènech i Montaner, un dels màxims exponents d’aquest art, el qual estava unit a aquesta tranquil·la vila gràcies als seus llaços familiars.

Iniciarem la visita descobrint l’impresionant Castell de Santa Florentina, considerat una autèntica joia modernista, que s’ha convertit un en un dels principals reclams turístics de la comarca. Seguidament ens aproparem fins al majestuós Santurari de la Misericòrdia, d’estil neogòtic i realitzarem un agradable passeig pel centre de la ciutat per apropar-nos a la història industrial del municipi i conèixer de prop el seu centre històric modernista que finalitzarà amb la visita de la casa museu de Lluís Domènech i Montaner.

En acabar, anirem a dinar al restaurant 6Q situat en un edifici modernista construït per Lluís Domènech i Montaner, que ens oferirà una magnífica i original proposta gastronòmica inspirada en la tradicional cuina catalana

canet pixlr

Al cor de Verdi: Nabucco i Aida al Festival Verdi a Parma Busseto

Sabies que el Festival Verdi va guanyar el Premi com a Millor Festival del món en els Premis Internacionals d’Òpera?
El  club del viatger us vol acompanyar en aquest meravellós esdeveniment.

El Festival Verdi 2019, se celebra a diferents espais d’Emilia Romanya, nosaltres anirem a veure  Nabucco al Teatre Regio di Parma, el més prestigiós dels dotze teatres de Parma i un dels més cèlebres teatres lírics d’Itàlia i Aida al Teatre Giuseppe Verdi, situat dins de la Rocca Pallavicino di Busseto un castell d’època medieval.

Cada any els mesos de setembre i octubre es dediquen a la música de Verdi i als llocs que estaran sempre relacionats amb ell com Parma i Busseto que visitarem intensament, per respirar la mateixa atmosfera, escoltar els mateixos sons i gaudir les olors i els colors que van ser una font d’inspiració per a la Mestre!

I no només la música enriqueix aquesta regió, també la seva gastronomia ens donarà l’oportunitat de gaudir d’una excel·lent experiència culinària  gaudint dels famosos productes d’Emília-Romanya.
Cal mencionar que Parma es reconeguda per la UNESCO, com a “ciutat creativa de la gastronomia”.

verdi pixlr

Cuba, l’illa eterna.

“Por las venas de Cuba no corre sangre, sino fuego: melodioso fuego que derrite texturas y obstáculos, que impide la mesura y, muchas veces, la reflexión. Pero así somos, y ése es nuestro mayor encanto y defecto: estamos hechos de música”- Daina Chaviano, escriptora cubana.

Els catalans van anar a Cuba cercant fortuna i van tornar amb el nom d’aquest país cantat en l’havanera i situant palmeres davant el mediterrani per evocar diàriament la màgia, el ritme i la calidesa del Carib. Cuba és anar més enllà dels nostres límits, és país per somniar al ritme de la rumba i recordar-lo després amb un bolero. Retrocedir en el temps a través dels seus vehicles, saludar efusivament a l’illenc que espera el pas del dia assegut fumant tabac i brindar sota la lluna tropical amb una copa de rom. Cuba és cultura amagada entre les palmes i els edificis de colors, també és política i paisatge. Cuba és diversitat, mar i muntanya, museus i dansa.

Vine amb el Club del Viatger a Cuba i deixa’t seduir per una terra hipnòtica que coneixerem de punta a punta, des de la remota Vall de Viñales fins a les ciutats colonials de Trinidad, Cienfuegos i Bayamo, sense oblidar les grans ciutats de L’Havana i de Santiago. Descobreix un país que no et deixarà indiferent i ens omplirà de ritme, de dolçor i d’alegria

Cuba pixlr

Aquestes són les darreres novetats fora de catàleg per aquest 2019. Si no vols perdre’t cap notícia o novetat, estigues atent a les nostres xarxes socials. @clubdelviatger