Quins són els viatges del primer trimestre de 2016 ?

BANNER 940 X 150 cdv news (1)Encetem el 2016 amb viatges per a tots els gustos.

61_1

1Comencem forts i marxem cap a Cuba el 23 de gener, un viatge de 12 dies dels quals es podrà conèixer la geografia de l’illa, la seva història i principalment la seva cultura i la seva gent. Visitarem l’Havana, Viñales, Pineda del Rio, Guamà, Cienfuegos, Trinidad i Santiago de Cuba. Pot ser que aquesta sigui l’última oportunitat de veure la Cuba impregnada d’història, de música bressol del son i de la Revolució Cubana.

Aquí teniu un petit tast de l’essència de l’illa:

3_2

2_1

A partir del 27 de febrer farem un viatge extraordinari. Anirem a Nova York, l’anomenada capital del món. L’excusa per a visitar aquesta increïble ciutat seran dues representacions al Metropolitan Opera House en les quals gaudirem de l’obra Madama Butterfly i  de la soprano Anna Netrebko. També tenim excel·lents seients pel romàntic i encisador Musical de Broadway “El Rei i jo”.

També tindrem l’ocasió d’explorar Manhattan lliurement o per gaudir de les mítiques compres a la ciutat, visitar el mític pont de Brooklyn o bé observar tota la ciutat des del 67è pis del Top of the Rock, al Rockefeller Center.

Disfruteu d’uns petits fragments de les obres.

5_1 3_1

L’altre viatge musical que tenim preparat per aquest principi de 2016 és a la «ciutat de les cent torres» o «a la ciutat daurada», Praga. esta considerada una de les ciutats més boniques, romàntiques i cosmopolites de tot el món. Alhora també és una de les indiscutibles capitals musicals europees. Aprofitarem aquesta visita per veure dues representacions operístiques magnífiques en dos dels temples musicals de la ciutat, el Teatre Nacional i l’Òpera Estatal. El Teatre Nacional de Praga és on veurem Carmen l’obra mestra del compositor Georges Bizet. Els protagonistes principals són la gitana Carmen, el seu gelós amant Don José, la pagesa Micaela i el torero Escamillo. Descriu la gelosia de Don José envers Carmen.

L’Òpera Estatal és una companyia d’òpera i ballet de Praga i és on gaudirem de La Bohème és una òpera en quatre actes de Giacomo Puccini. L’obra en si és una barreja de sentimentalisme, erotisme, i nostàlgia en perfecta harmonia. Sens dubte, és l’obra més estimada del Giacomo Puccini.

2

Aquest és el primer viatge «Fem Club! «d’aquest any. L objectiu és ampliar la nostra família Fem Club amb nous membres i qui no ens conegui pugui gaudir de l’ambient del nostre club i la nostra manera de fer.

5

Reus és una ciutat d’origen medieval i amb quasi mil anys d’història.A finals del segle XIX i principis del XX, es van construir a Reus els grans edificis modernistes, esdevenint, després de Barcelona, la ciutat modernista més important de Catalunya. Visitarem el “Pavelló dels Distingits” de l’Institut Psiquiàtric Pere mata, considerat una de les joies del Modernisme i continuarem la passejada coneixent també edificis tan singulars com la Casa Navas, la Casa Rull o la Casa Gasull.

Adjuntem un video del interior del Centre gaudí.

4_1 4

Passejant per Solsona us endinsareu en una ciutat plena d’història i de tradicions arrelades que es respiren per tots els racons del nucli antic, en una població de gegants i bestiari folklòric, de tradició ganivetera i artesania alimentària. Visitarem al Santuari del Miracle, un complexe religiós iniciat al segle XV i fill de diverses llegendes místiques que recull elements del gòtic tarda i del barroc especialment.

Coneixerem la Catedral de Solsona i el Palau Episcopal, passejarem pels seus carrerons, per la plaça de Sant Joan i la plaça Major i descobrirem els seus secrets a través de les seves cases, com la Casa de la Ciutat, el Palau Llobera o la Torre de les Hores.

6