Benvinguts a les Presentacions del Catàleg 2019

El temps passa molt ràpidament i els viatges d’aquest 2019 estan recollits ja en el 11è catàleg anual del Club del Viatger.  Durant tots aquests anys hem aprés molt de tots vosaltres i hem valorat immensament la confiança que heu dipositat en tots nosaltres a l’hora de viatjar. Ens heu transmès quines són les vostres destinacions de somni, els països que sempre heu volgut conèixer i els detalls que més aprecieu al viatjar. Tot això ens ha fet evolucionar mirant cap endavant, mirant cap a una millor entessa i volem seguir fent-ho en el futur, gràcies a vosaltres.

Aquest 2019 tenim una variada selecció de viatges per a tots els gustos, propostes de Viatges de Llarga Distancia, Viatges per Europa, Viatges  Musicals, Viatges en Bus i Creuers Fluvials.

Les primeres Presentacions les farem a Pineda de mar, els dies 3 i 4 de desembre, al restaurant Pura Brasa ( Antic Mas Pi) de Pineda de mar, Carretera N-II. a les 19’00 h de la tarda.

Cal dir que si ets de Barcelona i t’agradaria assistir al Pura Brasa, t’oferim transport gratuït. Nomes ens has d’avisar abans del dia 23 de novembre per confirmar-te el lloc i l’hora de recollida.

El Dilluns, 17 de desembre farem la nostra Presentació a Barcelona, al Restaurant Hotel Market, carrer Compte Borrell, 68 al Saló Portobello. L’hora de la presentació és a les 17’00 h.

El dimarts, 18 de desembre  el Club  del Viatger viatja a Sabadell per celebrar una de les Presentacions del Club del Viatger. Es farà a la Fundació Antiga Caixa Sabadell al carrer de la font, 25.

El Dijous, 20 de desembre farem la nostra última Presentació a Barcelonaal Restaurant Hotel Market, carrer Compte Borrell, 68 al Saló Portobello. L’hora de la presentació és a les 15’00 h.

S’ha de tenir present que per assistir a les Presentacions del sViatges 2019 és IMPRESCINDIBLE  la confirmació a la mateixa. Les places de cadascuna de les Presentacions són limitades , per tant, confirmeu la vostra assistència a la Sara al telf. 93 766 59 96 o bé al mail info@clubdelviatger.cat, cada setmana de dilluns a divendres  de 10 a les 19h .

Aquest 2019 tenim una variada proposta de viatges llargues distàncies que sembla que han despertat ens últims anys un fort interés per part dels nostres amics viatgers.  Viatges amb destinacions meravelloses i exòtiques com Dubai, Abu Dhabi i el Desert de Liwa, les meravelles de Xile amb l’illa de Pascua, Guatemala i la cultura maya, Iran l’antiga Pèrsia, Laos i Cambodja, Líban, Bhutan i altres més coneguts com New York o bé Egipte.

En gran nombre de viatgers d’aquest catàleg 2019, com no pot ser d’una altra manera, són viatges per Europa, on presentem una oferta oberta a tots els gustos. Viatges a Grècia, a Ligúria, a Polònia,  al Cap Nord, el nostre clàssic de Suïssa  en trens Panoràmics, la bella Provença, els Fiords Noruegs, Calàbria, Creta en són un exemple. Tenim viatges innovadors con el nostre Europa en Tren, on viatjarem de Barcelona a St. Petersburg  amb el tren com a mitjà de desplaçament.  Degut a l’èxit de l’any passat  es repeteix la caminada pels Dolomites italians, un viatge pels amants del sederisme amb el nostre guia expert Gregor Demetz que ens farà rutes per a la disposició física de casdascú.

No ens podem oblidar  de les nostres variades escapades musicals on els aficionats de la bona música podràn gaudir de obres com Madama Butterfly al Liceu o Gustavo Dudamel al Palau de la Música de Barcelona. A nivell europeu anirem un cap de setmana a Londres, a gaudir d’una de les òperes còmiques més simpàtiques de Mozart, el Così fan tutte al seu temple de la música, Royal Opera House a el Covent Garden!

També anirem a Berlin a un concert únic de Jonas Kaufmann a la reconeguda Philharmoniker de Berlin i l’òpera Don Giovanni de W.A. Mozart a la recent restaurada Òpera Estatal de Berlín, una de les més antigues del món!!!

I ens allotjarem a Bratislava per assitir a la obra de “La Flauta Màgica” de W.A. Mozart en un marc incomparable com la mil·lenària Pedrera Romana de St. Margarethen.

Ja ho veieu Musica per a tots els gustos i de la bona !!

Totes les persones que formem el Club del Viatger us volem donar les gràcies més sinceres per la vostra confiança i companyia al llarg d’aquests any.

Bon viatge !!