Ballet “El Trencanous” i els Mercats de Nadal a Munic

Benvinguts a Munic. Us proposem uns dies meravellosos amb ambient nadalenc, en una de les ciutats més boniques d’Alemanya, assistirem a un ballet únic: El Trencanous  i ens perdrem en un dels mercats nadalencs més populars i més antics del país, el famós Christkindlmarkt, originari del segle XIV, tot visitant els llocs més emblemàtics de Munic, com alguns dels seus palaus i descobrint el món del BMW.

El Trencanous.

Basat en un conte de Hoffmann i compost pel gran Txaikovski, explica la història de dos germans, Clara i Fritz. El dia de Nadal el padrí de Clara, Drosselmayer, li regala a la seva neboda tres caixes amb tres regals diferents: un arlequí, una nina i un gran trencanous. El seu germà, gelós, trenca el trencanous pero el nebot de Drosselmayer repara la joguina i l’hi lliura a la nena. Durant la nit ella s’aixeca a veure el trencanous, l’abraça i llavors tot creix i crea vida al seu voltant, portant-la a un món màgic.

Aquest Nadal 2019 regala música. Consulta l’oferta de musicals per aquest final d’any que el Club del Viatger té preparats per tu. T’encantaran!

Munic, història, cerveseries i mercats nadalencs
Dissabte, 14 de desembre

Sortida cap a l’aeroport de Barcelona en autocar des dels diferents punts de recollida. Volarem directes a la capital de Baviera, on ens esperen per visitar el centre històric, serà la nostra primera impressió d’aquesta ciutat encantadora. El recorregut ens porta a través dels llocs més importants de la ciutat bavaresa, inclosa la Residència Reial, Marienplatz i la sinagoga Ohel Jakob, així com comentaris sobre la història dels llocs que visitarem.
A prop del mercat d’aliments Viktualienmarkt trobarem un entorn perfecte per a un dinar bavarès a la famosa cerveseria Hofbräuhaus, una de les més famoses i històriques de Bavaria. Aquesta cerveseria porta dos segles servint la seva cervesa en un conjunt d’enormes sales, on podrem gaudir d’un ambient peculiar mentre dinem i brindem.
A la tarda visitarem el més tradicional dels mercats nadalencs, el Christkindlmarkt, amb les seves romàntiques i encantadores paradetes típiques. Tot gira al voltant de la plaça de l’Ajuntament Nou, el cor de Munic. Aquí a més de veure les primeres paradetes de nadal podrem contemplar la decoració del gran arbre que presideix la plaça.
Sopar al Restaurant local. Allotjament a Munic per a les següents dues nits.

Palau Nymphenburg, el Món del BMW i nit de Ballet
Diumenge, 15 de desembre

Ben esmorzats, realitzarem una visita al Palau Nymphenburg i els seus fascinants jardins de marcat estil anglès. Construït en 1664 com a residència d’estiu per a la família Wittelsbach, el Palau de Nymphenburg és una imponent construcció d’estil barroc que compta amb un interior ricament decorat i on podrem conèixer, entre tantes habitacions, on va néixer el Rei boig, Lluís II de Baviera.
Seguim la nostra visita a la BMW-Welt, situat en el mateix Munic i en un peculiar edifici de forma circular i color metal·litzat que simula el pneumàtic d’un cotxe de competició, aquí mostren l’evolució de la marca al llarg de la història a través de les seves exposicions.
Dinar en un restaurant local. Aprofitarem per visitar més mercats nadalencs de somni.
A la tarda tornarem a l’hotel, on tindrem temps per descansar i preparar-nos per anar al ballet “El Trencanous”.
Després de gaudir del Ballet, tornarem a l’Hotel, on ens esperen amb un sopar lleuger i on podrem comentar i reviure els moments més emocionants del ballet. Allotjament.

Munic encantadora entre palaus barrocs
Dilluns, 16 de desembre

Esmorzar a l’Hotel. Amb les maletes ja a l’autocar, aprofitarem les últimes hores a Munic. Visitarem la Residenz, es tracta del Palau principal de la Casa de Wittelsbach. Des d’aquí van governar els dominis bavaresos durant segles i com és habitual en aquests casos, cada monarca ampliava les dependències al seu gust. Entre les més de 90 sales que es poden visitar, destaca la major sala renaixentista palatina del nord dels Alps. Es va construir durant la segona meitat del segle XVI per ordre d’Albert V i és coneguda com a l’ Anticuarium, per estar plena d’escultures i bustos geocromàtics i còpies dels mateixos. Les sales rococó decorades per François de Cuvilliés estan entre les més espectaculars del palau.
Dinar en ruta i ja ens dirigirem cap a l’aeroport de Munic.
Sortida del vol cap a Barcelona on ens espera l’autocar del Club del Viatger per retornar-nos als mateixos punts de recollida que el primer dia.

• Dinar trobada previ al viatge per conèixer els companys de viatge
  • Trasllats en autocar del Club del Viatger a l'aeroport de Barcelona
  • Vols directes a / des de Munic
  • Autocar privat per al nostre grup durant tot el viatge