Sopar Màgic a la Platja

Sopar de blanc a la platja de Calella per gaudir plegats d’una meravellosa nit d’estiu. Després de la situació desafortunada que ens ha tocat viure, que millor que retrobar-nos amb els amics de viatge en un ambient segur, tranquil

Si voleu quedar-vos la nit del dijous, 15 de juliol a Calella, ho podeu fer a l’Hotel Neptuno.

Consulteu disponibilitat i preu a : info@clubdelviatger.cat

Nota Covid-19:
Des del Club del Viatger estem pendents de tots els protocols de seguretat específics per prevenir la transmissió de la COVID-19 i dels requisits d'entrada a les destinacions que visitem.
Us informarem i ajudarem de qualsevol gestió necessària tant de proves com de documents requerits.

Sopar Màgic
Dijous, 15 de juliol

REPETIM TROBADA DE SOPAR MÀGIC!

Sopar Màgic a la platja de Calella. Ja fa uns anys que estem celebran aquest sopar ple de diversió, música, i frescor a la vora del mar.

Si voleu quedar-vos la nit del 15 de juliol a calella, ho podeu fer a l’Hotel neptuno.

Preu habitació doble una nit: 117,30€

preu habitació individual una nit: 98,90€