Sopar màgic a la platja

Sopar de blanc a la platja de Calella per a gaudir junts d’una meravellosa nit d’estiu. Després de la situació desafortunada que ens ha tocat viure, que millor que retrobar-nos amb els amics de viatge en un ambient segur, tranquil

Si desitja quedar-se la nit del dijous, 28 de juliol a Calella, té la possibilitat d’allotjar-se a Calella.

Consulti disponibilitat i preu en: marqueting@clubdelviatger.cat o al 937665996.

Sopar Màgic
Dijous, 28 de juliol

REPETIM TROBADA DE SOPAR MÀGIC!

Sopar Màgic a la platja de Calella. Ja fa uns anys que estem celebrant aquest sopar ple de diversió, música, i frescor a la vora de la mar.

Si desitja quedar-se la nit del dijous, 28 de juliol a Calella, té la possibilitat d’allotjar-se a l’hotel Neptú amb desdejuni inclòs.

Consulti disponibilitat i preu en: marqueting@clubdelviatger.cat  o al 937665996.