Recital de Javier Camarena al Liceu i la Ruta de la Medicina

Javier Camarena és senzillament el tenor més emocionant del món de l’òpera amb la seva pura i brillant veu. Després del seu triomf en òperes com Maria Stuarda, La fille du regiment, Rigoletto i I puritani, el jove tenor mexicà torna al teatre barceloní per oferir-nos el seu primer recital.

Completem la visita oferint-vos un sorprenent recorregut per descobrir els inicis de la medicina a la nostra estimada ciutat i visitarem l’antic hospital de de Santa Pau i Santa Creu, el que fou el gran hospital de Barcelona fins a la segona dècada del s. XX.

Barcelona Ruta Medicina i Recital Javier Camarena
Dissabte, 18 de gener 2020

Us heu preguntat mai com va néixer la medicina a la nostra ciutat? Com aprenien cirurgia els estudiants si no existien encara les universitats? Quines medecines es feien servir quan no teníem cap farmàcia?

Acompanya’ns i descobreix les respostes d’aquestes preguntes i molt més! Aquesta tarda ens trobarem a les 17:30h amb el nostre guia a la Plaça Sant Miquel, des d’on iniciarem aquesta ruta per conèixer els inicis de la medicina i que ens portarà, per la Plaça Sant Jaume, el call jueu, la Plaça del Pi i la Portaferrissa entre altres. Per acabar, ens aproparem al recinte de Sant Pau i Santa Creu, l’hospital que fou durant més de cinc segles el gran hospital de Barcelona fins ben entrat el segle XX.

Acte seguit, ens dirigirem al Liceu per gaudir del recital del tenor Javier Camarena acompanyat pel mestre Ángel Rodríguez al piano. Des del seu debut el 2007, el virtuós artista, s’ha anat guanyant el reconeixement del món operístic, convertint-se en un autèntic referent pels amants d’aquest gènere. Vine i deixa’t emportar per les seves interpretacions magistrals dotades d’una tècnica vocal excepcional i una gran musicalitat!

Finalment, i com ja és habitual, durant la pausa podrem gaudir al Foyer d’un berenar-sopar salat i d’una copa de cava exclusius per als membres del Club del Viatger tot confiant en compartir plegats una vetllada musical emocionant!

• Entrades amb bona visibilitat a platea al Gran Teatre del Liceu pel recital de Javier Camarena
  • Visita guiada: Un món de metges
  • Berenar-sopar salat al Foyer del Gran Teatre del Liceu
  • Copa de cava exclusiva per als membres del Club del Viatger
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Assegurança d’assistència bàsica
  • El transport privat d’anada i tornada des del Maresme (es pot adquirir a un preu de 25€ per persona)
  • Despeses de caire personal
  • Assegurança de cancel·lació. Preu: 20€ per persona

Més detalls del viatge

Degut a la poca disponibilitat i exclusivitat d’alguns dels serveis del viatge i a la conseqüent necessitat de confirmar-los el més aviat possible, aconsellem fer les reserves amb la màxima antelació.