La florida dels presseguers a la Ribera d’Ebre i la Batalla de l’Ebre

Un cop més ens decidim a fer una escapada per tornar a promoure el nostre lema tan estimat de “Club”, sinònim de bona companyia, d’experiències compartides i de propostes atractives en l’àmbit cultural, paisatgístic i gastronòmic.
Els mesos d’hivern la Ribera d’Ebre es vestirà de gala gràcies a la floració dels arbres fruiters. Acompanya’ns i deixat seduir per l’espectacle cromàtic de la floració del presseguer, un regal de la natura que ens brindarà una experiència única.

Gaudirem d’un excel·lent dinar al Restaurant Sibarites acompanyat de bons vins de la Terra Alta i a la tarda visitarem amb el nostre guia el Poble Vell de Corbera d’Ebre on recordarem la Batalla de l’Ebre, iniciada el juliol del 1938 i que va esdevenir l’enfrontament més llarg, sagnant i pugnaç de les lliurades per les forces de Catalunya durant la Guerra Civil

Nota Covid-19:
Des del Club del Viatger estem pendents de tots els protocols de seguretat específics per prevenir la transmissió de la COVID-19 i dels requisits d'entrada a les destinacions que visitem.
Us informarem i ajudarem de qualsevol gestió necessària tant de proves com de documents requerits.

La florida dels presseguers i la batalla de l'Ebre
Dijous, 3 de març

Sortida en autocar des dels diversos punts de recollida habituals del Club del Viatger en direcció cap a les Terres de l’Ebre per visitar Móra d’Ebre, una de les  poblacions  més emblemàtiques de la Ribera d’Ebre que ens permetrà contemplar un dels espectacles més esperats del cicle natural, la florida dels ametllers, presseguers i cirerers que tenyeixen la terra amb un mosaic de colors impressionant.

Els ametllers són els primers en treure la flor, els presseguers continuen el procés, i els cirerers conclouen la funció. Tot un espectacle cromàtic que dura gairebé tres mesos i que acaba normalment a principis d’abril. Nosaltres visitarem la regió a principis de març amb l’objectiu de viure un moment màgic i espectacular esdevingut per l’esclat de color rosa que comporta la floració del presseguer. I és que aquí on hi ha milers de presseguers, l’espectacle és una meravella. Després de trobar-nos amb el nostre guia local, en dirigirem fins a un d’aquests camps tan preuats per fer un passeig i gaudir d’aquesta estampa extraordinària.

La propera parada d’avui la farem a Gandesa on dinarem al restaurant Sibarites, un establiment que barreja en la seva cuina la tradició, la creativitat i la innovació amb productes de proximitat, on gaudirem d’un bon menú acompanyat de vins de la Terra Alta.

L’última visita la realitzarem a les runes del Poble Vell de Corbera d’Ebre, que era coneguda com la vila de les mil finestres. La Guerra Civil Espanyola, en la seva Batalla més cruel, la de l’Ebre, ocasionà la destrucció total d’aquest nucli que ressorgí novament en un enclavament diferent.

Entendrem mitjançant un audiovisual quin era l’objectiu de l’Ofensiva de l’Ebre, l’èxit, la fallida,  l’evolució de la mateixa i de les contraofensives rebels, a més del seu significat a escala nacional i internacional. A continuació, visitarem el Poble Vell de Corbera, sinònim de destrucció i patiment, un conjunt declarat Bé d’Interès Cultural i Històric, unes ruïnes que són la protesta enèrgica a cent quinze dies de destrucció  i que simbolitzen avui el que mai ha de tornar a passar. Finalitzada aquesta interessantíssima visita, ja serà hora de retornar cap a casa

• Autocar privat per al nostre grup
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Esmorzar pícnic
  • Visita d’un camp de presseguers a Móra d’Ebre
  • Dinar amb begudes incloses al restaurant Sibarites de Gandesa
  • Visita guiada del Poble Vell de Corbera d’Ebre
  • Assegurança bàsica d’assistència en viatge
  • Assegurança de cancel·lació. Preu: 20€ per persona

INFORMACIÓ ASSEGURANCES
ASSEGURANÇA DE CANCEL.LACIÓ I D’ASSISTÈNCIA ESCAPADA PLUS “OPCIONAL”
NO INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE.
Trobem 2 supòsits inclosos en la pòlissa que permeten la cancel·lació.
ABANS DEL VIATGE:
Podrà recuperar els diners del viatge:
Si ha de cancel·lar per estar diagnosticat per Covid-19, ja que la consideren malaltia greu.
No cobreix la cancel·lació per malaltia preexistent.
DURANT EL VIATGE:
Si durant el viatge té símptomes de Covid-19, queda inclosa l’assistència mèdica amb un límit fins a 1.500 € (mil cinc-cents euros) com qualsevol malaltia greu.
Exclusió important per part de l’assegurança:
No cobreix en cas que es tornin a decretar quarantenes obligades o estat d’alarma amb tancaments de fronteres.
ASSISTÈNCIA AXA BASIC PLUS -INCLOSA EN EL PREU DEL VIATGE
No inclou cancel·lació
Estarem encantats de fer-vos arribar el document complet de les pòlisses per poder comprovar totes les seves cobertures, inclusions i exclusions.
INCLUSIÓ IMPORTANT PER PART DEL CLUB DEL VIATGER EN TEMPS DE LA COVID-19:
En el cas que ens veiéssim obligats a cancel·lar el viatge per motius d’estat d’alarma amb confinament a la nostra comunitat o a la de destinació, El Club del Viatger s’ocupa del reemborsament total del import del viatge

Documents de la pòlissa