Javier Camarena al Festival de Peralada

El tenor Javier Camarena és capaç de tocar els llimbs amb la seva veu pura i brillant, de gran tècnica i musicalitat. Les seves interpretacions, de gran virtuosisme i dificultat són aclamades arreu del món i l’han consolidat com una de les celebritats més importants de la Lírica.

És per això que us proposem un concert únic d’un dels millors tenors dels nostres temps que cantarà un programa molt complet amb música de Delibes, Bizet, Donizetti, Mozart i Puccini que satisfarà, sense cap gènere de dubte, les  delícies de tots els assistents!

I per arrodonir la vetllada, gaudirem d’un magnífic sopar abans del concert. Acompanyeu-nos i viu una nit d’estiu plena d’emoció, música i bona gastronomia!

Nota Covid-19:
Des del Club del Viatger estem pendents de tots els protocols de seguretat específics per prevenir la transmissió de la COVID-19 i dels requisits d'entrada a les destinacions que visitem.
Us informarem i ajudarem de qualsevol gestió necessària tant de proves com de documents requerits.

Festival de Perelada
Diumenge, 1 d'agost

A primera hora de la tarda, sortida en autocar des dels diferents punts de recollida habituals en direcció cap a castell de Perelada on se celebra un dels Festivals estiuencs més emblemàtics dels país i on tindrem l’oportunitat de gaudir d’un concert líric amb el prestigiós tenor Javier Camarena.

En arribar, guaudirem d’un magnífic sopar al Restaurant Mirador del Festival acompanyat de música en directe!

Seguidament ocuparem les nostres localitats que gaudeixen d’una molt bona visibilitat situades a les primeres files a platea. Aquest vespre, quedarem encisats amb la veu de Javier Camarena, una de les veus més desitjades i sol·licitades pels millors teatres d’òperes d’arreu del món i les seves actuacions causen veritable furor!

El tenor mexicà és tot un referent del vel canto de la seva generació. El seu to polit, notes de sortida brillants, coloratura impecable i actuacions veraces de gran virtuosisme i dificultat l’han consolidat interpretant amb regularitat rols principals al costa de les celebritats més important de la lírica.

Després de debutar al Festival Castell de Peralada l’any 2019, amb un recital a l’Església del Carme acompanyat al piano per Ángel Rodríguez d’inesborrable record, Javier Camarena torna enguany amb un concert líric acompanyat per les bases estables del Gran teatre del Liceu sota la batuta del mestre Guillermo García Calvo. Per a l’ocasió, i coincidint amb la gala del 35è aniversari i clausura del festival empordanès, el tenor ha preparat un programa amb música de Delibes, Bizet, Donizetti, Mozart i Puccini per a les delícies de tots els presents.

Finalitzat el concert i després d’haver gaudit d’una nit màgica en bona companyia, retornarem cap als punts de recollida inicials de la tarda

• Autocar privat per al nostre grup
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Sopar amb begudes incloses al restauran Mirador del Festival