Espectacular concert d’Anna Netrebko i Yusif Eyvazov al Liceu i la Barcelona dels Burgesos.

Us convidem a gaudir d’una tarda molt especial de la mà del Club del Viatger, tot assistint al concert d’una de les parelles vocals més reconegudes i aclamades als escenaris de tot el món, formada per la soprano Anna Netrebko i el tenor Yusif Eyvazov, que de ben segur serà un dels espectacles més prometedors de la nova temporada del Liceu!

Abans però, realitzarem un interessantíssim recorregut per conèixer una mica més de prop la vida quotidiana i les relacions socials de l’antiga burgesia barcelonina, una de les classes emergents més influents, ostentoses i singulars de la ciutat, que feren possible que la nostra estimada ciutat sigui com la coneixem avui dia.

Barcelona dels burgesos i concert d'Anna Netrebko
04 de novembre de 2019

A les 17:30h ens trobarem davant de la Casa del  Paraigües, a la Rambla, per iniciar la nostra visita a peu per alguns dels escenaris burgesos més emblemàtics de Barcelona.

Els nostres burgesos són els que han fet Barcelona com la coneixem. Sense ells no hi hauria hagut Renaixença, Modernisme, ni Noucentisme. No existiria el Passeig de Gràcia, ni l’Eixample, ni el Tibidabo…. tot seria diferent. Us proposem un tomb per la seva vida, passant una estona imaginant que som burgesos, i aprendre per quins carrers passejaven, com es divertien, a quines botigues compraven o a on anaven a dinar, tot comentant algunes de les seves cases, com ara el Palau Güell o la Casa Martí.

Acabada la visita ens dirigirem al Gran Teatre del Liceu per gaudir plegats d’un dels concerts més esperats de la nova temporada.  Aquest vespre, la soprano Anna Netrebko, l’estrella més gran de la lírica internacional, juntament amb la seva parella, el prestigiós tenor Yusif Eyvazov, es reuneixen per primera vegada a l’escenari del Liceu i  prometen oferir-nos un concert màgic i inoblidable. Te’l perdràs?

Finalment, i com ja és habitual, a la mitja part podrem gaudir al Foyer d’un berenar-sopar salat i d’una copa de cava exclusius per als membres del Club del Viatger tot confiant en compartir plegats una vetllada musical emocionant!

• Entrades amb bona visibilitat a platea al Gran Teatre del Liceu per al concert d’Anna Netrebko i Yusif Eyvazov
  • Visita guiada: Escenaris burgesos a Barcelona
  • Berenar-sopar salat al Foyer del Gran Teatre del Liceu
  • Copa de cava exclusiva per als membres del Club del Viatger
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Assegurança d’assistència bàsica
  • El transport privat d’anada i tornada des del Maresme (es pot adquirir a un preu de 25€ per persona)
  • Despeses de caire personal
  • Assegurança de cancel·lació. Preu: 20€ per persona

Més detalls del viatge

Degut a la poca disponibilitat i exclusivitat d’alguns dels serveis del viatge i a la conseqüent necessitat de confirmar-los el més aviat possible, aconsellem fer les reserves amb la màxima antelació.