Cap d’Any a París

El Club del Viatger us proposa un inoblidable viatge a la “Ciutat Llum” per gaudir del Cap d’Any a la ciutat més bonica del món i celenrar-ho en un dels llocs més glamourosos del planeta, el cabaret Lido als Camps Elisis.
Incloent la glamourosa “Soirée Saint Sylvestre Privilège” al Cabaret Lido, amb extraordinari sopar de cap d’any gastronòmic, fabulós espectacle “Lido”, Ball i Champagne Ruinart.
Amb un inoblidable i elegant sopar a bord d’un bateau mouche pel riu Sena amb animació musical

Barcelona - París
Dimarts, 29 de desembre

Trasllat a l’estació de Barcelona-Sants pels de fora de Barcelona. Trobada a la mateixa estació amb les persones de Barcelona. A mig matí, sortida en tren TGV en primera clase cap a Paris. Deliciós dinar bossa-picnic del Club del Viatger amb ampolleta de vi. Arribada a mitja tarda a la Gare de Lyon, trobada amb el nostre guía assistent i trasllat privat en autocar al nostre hotel de 4 estrelles. Sopar a un restaurant a prop de l’hotel.

París
Dimecres, 30 de desembre

Desdejuni buffet i sortida amb autocar i guía privat a fer una visita panoràmica complerta de Paris. Dinar a un restaurant de la ciutat. A darrera hora de la tarda, retorn a l’hotel per refrescar-nos i sortida en autocar de nou cap al moll on embarcarem en un elegant bateau mouche per fer un creuer nocturn pel riu Sena veient la ciutat iluminada mentres gaudim d’un excel.lent sopar amb animació musical. Aquest serà un vespre molt romàntic i inoblidable. Acabat el sopar-creuer, ens traslladarem en autocar de retorn al nostre hotel.

Versalles i cap d'Any al cabaret Lido
Dijous, 31 de desembre

Desdejuni buffet i sortida amb autocar i guía privat cap a Versalles on visitarem el Palau de Versalles i els seus Jardins. Dinarem a un restaurant abans de retornar a Paris per preparar-nos per una gala de cap d’any que mai no oblidarem. Cap a les 19 h ens traslladarem en autocar cap als Camps Elisis per arribar al mundialment conegut Cabaret Lido on ens rebran amb una copa de champagne i prendrem lloc a taules amb molt bona visibilitat ja que hem contractat el millor programa que Lido ofereix, la “Soirée Saint Sylvestre privilège”. A les 20 h ens servirán un sopar gastronòmic del màxim nivell, tot acompanyat de Champagne Ruinart Blanc de Blancs i de vins d’alta qualitat sense límit. A les 22,30 h començarà el fabulós espectacle del Lido que ens deixarà bocabadats i fascinats. Acabat l’espectacle i ja a mitja nit, celebrarem les campanades i començarà un elegant ball que ens portarà a un món màgic de fantasia que mai no oblidarem. Acabada la festa, tornarem en autocar cap al nostre hotel per descansar

El barri de Montmartre
Divendres, 1 de gener

Desdejuni buffet i matí lliure per descansar, passejar pel vostre compte per la ciutat o fer una passejada amb el guia del Club del Viatger i recórrer els carrers de Paris en el primer matí d el’any. Dinar a un restaurant i sortida amb autocar i guía privats cap a Montmartre. Pujarem en el famós funicular i recorrerem aquest barri a peu per descubrir els seus racons més pintorescs i amagats.

Tornada a casa
Dissabte, 2 de gener

Desdejuni buffet i, a l’hora acordada, trasllat cap a l’aeroport de Paris per volar de retorn a Barcelona on aterrarem a primera hora de la tarda. L’autocar del Club del Viatger ens estarà esperant per portar-nos als mateixos punts de recollida del primer dia.

• Trobada prèvia per conèixer els companys de viatge i rebre l’itinerari definitiu
  • Guia acompanyant i local del Club del Viatger
  • Recollida en autocar des dels diversos punts acordats al Maresme
  • Bitllets de tren amb TGV Barcelona – París