Us cuidarem com sempre, ara més que mai

Estimats amics, companys i companyes del Club del Viatger, desitgem que tots estigeu bé, que els vostres familiars i amics, estiguin bé.

Volem agrair-vos totes les mostres de suport, d’afecte, les trucades i sobretot la confiança que sempre heu dipositat en nosaltres.

La situació actual, ens ha portat a viure una “nova etapa” en quant a la manera de viatjar. Ens ha tocat redescobrir-nos i adaptar-nos.

“Estem preparats per acompanyar-vos, ajudar-vos, fer-vos viure noves experiències, divertir-vos, fer-vos somiar, il·lusionar-vos, ara més que mai estem preparats per cuidar-vos”

“Tornem  a somriure, tornem a viatjar”

És cert, hem tornat a viatjar, a reunir-nos amb els amics viatgers, a passar-ho bé, a explicar-nos moltes anècdotes, a riure tots plegats, vam tornar a fer el que més ens agrada, gaudir de la destinació amb la millor companyia possible, la vostra!

EXPÈRIENCIA ASTRONÒMICA I LA SERRA DEL MONTSEC

Del 18 al 19 de setembre

“La primera sortida fem Club després de la “pandèmia”, va ser tot un èxit”

CAMINANT PER LES DOLOMITES

Del 27 setembre al 2 d’octubre

“Bon temps, natura, tranquil·litat i la millor de les companyies, la vostra, han fet de les Dolomites un viatge inigualable.”

CÒRSEGA, MOSAIC DE PAISATGES

Del 28 de setembre al 4 d’octubre

“El viatge a Còrsega ens ha regalat cada dia una posta de sol amb diferent paisatge de fons. Una meravella de viatge”

NO ENS ATUREM! CONSULTA LA NOSTRA PROGRAMACIÓ

Propers viatges del Club del Viatger:

OCTUBRE

• El Périgord, una França màgica. Del 11 al 15 d’octubre
  • Pais Basc un petit gran país. Del 12 al 18 d’octubre
  • Tardor a la GarrotxaDates noves! Del 30 al 31 d’octubre

NOVEMBRE

DESEMBRE

• Dubai i Abu Dhabi, ciutats germanes i a l’hora rivals. Del 7 al 12 de desembre
  • Estem treballant en la programació d’un viatge, que de segur, us agradarà!

– ” UNA BONA COMPANYIA, ÉS L’ÈXIT DE QUALSEVOL VIATGE ” –