Tots els beneficis de viatjar durant l’estiu

L’arribada de l’estiu suposa arribada de dies més llargs, tardes de terrassa i nits fresques i clares. Viatjar durant l’estiu suposa un gran benefici per la salut i una sensació de benestar que augmenta de forma considerable.

Si ens posem a pensar els beneficis de viatjar durant el solstici d’estiu en trobarem més d’un:

El clima et pot canviar l’humor.  Durant les estacions més fredes de l’any els estats d’ànims són més aviat de tristesa, augment de pes, mal humor, cansament físic, insomni i fins hi tot baixa concentración. Molts d’aquests casos s’associen a la falta de contacte amb el sol i amb la calor.
El sol produeix efectes positius en el nostre cervell, ja que el nostre organisme necesita la vitamina D per a funcionar.
L’estil de vida és més saludable, ja que a l’estiu a causa de la calor ens ve més de gust menjar lleuger. En general ingerim més fruites i verdures i això fa que el benestar final del nostre organisme es vegi repercutit positivament.

Contacte amb la natura.  A l’hivern fa tant fred que les passejades a la muntanya, les caminades o les rutes de senderisme siguin més complicades que no pas durant l’estiu. És sorprenent com la natura ens regala alegria i energia a l’estiu.

Podríem trobar infinitud de beneficis de l’estació de l’estiu però el que més ens interessa és com aconseguir tota aquesta energia i benestar fent la nostra passió, viatjant. Des del Club del Viatger  et proposem tota una sèrie de viatges per a tots els gustos que de ven segur no et deixaran indiferents.

Provença i la florida de la lavanda
Del 27 al 30 de juny

La Provença és una de les regions de França que més ens desperten els sentits gràcies als seus camps tenyits de lavanda, els seus encisadors pobles molts dels quals són considerats dels més bonics de França, els colorits mercats, interessants ciutats i una fascinant història.  Les dates que hem triat a finals de juny corresponen al començament de la florida de la lavanda  i ens permetrà conèixer una Provença amb olor i color d’estiu.

El fascinant nord d’Anglaterra
Del 14 al 20 de juliol

Un viatge pels punts més espectaculars del nord del país, on descobrirem YorkshireLake District, Peak District, Manchester i Liverpool.
Yorkhire, un dels comtats més extensos i bells d’Anglaterra. Coneixerem a fons aquest territori marcat pels seus dos grans parcs nacionals, el de Dales i el de Moors.

Concert d’Andrea Bocelli al Teatro del Silenzio a Lajatico
Del 23 al 26 de juliol

Andrea Bocelli és sense dubte un dels cantants més carismàtics i estimats del panorama musical actual del planeta.  La seva llarga carrera com a cantant, tenor, escriptor i productor musical ha fet que sigui reconegut internacionalment i que hagi venut més de 70 milions de discs a tot el món.  Com cada estiu, Andrea Bocelli prepara un únic i inoblidable concert al seu poble natal, Lajatico. amb un espectacular escenari anomenat “Teatro del Silenzio” meravellosament perdut en mig dels turons de la Toscana.

“La Flauta Màgica” a la Pedrera Romana de St. Margarethen
Del 24 al 27 de juliol

Amb l’elecció de “La Flauta Màgica” de Wolfgang Amadeus Mozart, el Club del Viatger torna a la magnífica i mil·lenària Pedrera Romana de St. Margarethen que tan bons records ens ha deixat cada vegada que hi hem anat i una vegada més estem convençuts que tornarà a aixecar passions a tots els participants del viatge. Aquesta pedrera és  un dels escenaris naturals més desconeguts però alhora més fascinants del panorama operístic europeu.

Fiords Noruegs en  mini creuers i trens
Del 30 de juliol al 05 d’agost

Una obra d’art esculpida per la pròpia naturalesa. Probablement el lloc del món on el diàleg entre la terra i el mar és més fascinant. Els fiords, valls excavades per glaceres i colonitzades pel mar, proposen un tipus de viatge diferent, sense marge per a l’avorriment o les presses. Els fiords semblen un bell obstacle a primera vista, però en realitat l’aigua també fa camí, només els haurem de creuar en ferri o gaudint d’un mini creuer  que ens proporcionarà una estona per relaxar-nos a coberta mentre contemplem el paisatge.

Laos i Cambodja des de Bangkok
Del 23 d’agost al 06 de setembre

El Club del Viatger us ofereix un intens i meravellós viatge pel sud-est asiàtic tot recorrent la irressistible Bangkok, capital de Tailàndia, una ciutat acollidora, festiva, exòtica i plena d’atractius.  Quedarem fascinats per la perfecta mescla entre vanguardia i tradició, entre caos i relax. El viatge seguirà fins a la veïna Laos, una terra rica en diversitat social i ètnica que exhibeix influències de diferents cultures que defineixen la seva identitat cultural.

Nord de Sèrbia
Del 15 al 19 de setembre

Sèrbia es troba enmig de densos boscos i banyada pel riu Danubi a un dels extrems d’Europa. La cultura sèrbia és una rica amalgama de trets orientals i occidentals, mediterranis i balcànics, un poble lluitador, tossut i valent, terra de pas però orgullosa alhora de les seves tradicions. D’ençà la caiguda del teló d’acer, Sèrbia es veié involucrada en una guerra fratricida que ha marcat profundament les noves fronteres de l’Europa Oriental.

Calàbria, el paradís recuperat
Del  20 al 26 de setembre

El Club del Viatger us proposa un autèntic viatge al meridià d’Itàlia, una atractiva ruta per conèixer una regió poc coneguda però que ens sorprendrà per la seva bellesa, el seu tipisme i la seva riquesa històrica, cultural i gastronòmica! Deixeu-vos seduir un cop més per Itàlia i acompanyeu-nos a descobrir un dels seus racons més originals!