Qui som

El Club del Viatger és una Agència de viatges que elaborem una programació anual amb una sèries de propostes que oferim en dates concretes.
Fem viatges per Europa, circuits de llarga distància, mitja distància, orient mitjà, viatges en tren, viatges musicals, creuers fluvials, sortides fem club i, algunes sortides en autocar.
Tots els viatges estan dissenyats amb cura, detall i il·lusió, i tots ells estaran acompanyats des del primer fins al darrer moment per un dels habituals guies acompanyants del Club del Viatger que cuidaran de vostès en tot moment i els mimaran amb petits detalls i sorpreses que no consten en el catàleg perquè ens agradar sorprendre’ls.
A totes les nostres sortides sempre incloem:

– Una trobada / berenar previ al viatge per conèixer els companys de viatge i entregar-vos els detalls definitius.

Guia acompanyant del Club del Viatger, un membre del nostre equip us acompanyarà durant tot el viatge.

– Sabem que arribar a l‘aeroport, no sempre és fàcil, hem de demanar favor als familiars o amics. Per això organitzem els trasllats a l‘aeroport des de diversos punts de recollida des de el Maresme, Barcelona ciutat i el Vallès.

– Si el viatge és en BUS i les distàncies una mica llargues…. no et preocupis et passarà volant!!! Anem amb un confortable autocar, equipat amb zona de taules de joc, servim simpàtics esmorzars de camí, excel·lents pícnics i rondes de Cava.

– Àlbum de fotos: No us molesteu si el guia del Club, de tant en tant, us demanar fer-vos una foto, tenim una bona raó. A la tornada, organitzarem un sopar de fotos i us obsequiarem amb un àlbum del viatge.

– A més a més, els serveis sempre indicats en els inclosos de cada viatge, que segueixen la filosofia de no haver de preocupar-se de res, pel que incloem:

o Vols.
o Autocar privat pel nostre grup.
o Guies locals, totes les visites i totes les entrades.
o Bons hotels i pensió completa amb menús de qualitat.

Si prefereixes viatjar amb la familia o un petit grup d’amics, et podem preparar qualsevol viatge amb serveis privats a mida i per les dates que desitgeu. Serà un plaer escoltar-vos i treballar per vosaltres.

Form Newsletter - CAT