Primavera musical a Budapest

El club del viatger us proposa una «Escapada operística a Atenes» a finals del mes de febrer.

Dia 27 de febrer –  Vol a Atenes i vista panoràmica

Un viatge que començarà a l’aeroport de Barcelona amb direcció a Atenes.
El nostre guia local ens ensenyarà la ciutat, començant pel celler Papagiannakos, a Markopoulo, on es dinarà. A la tarda es farà un recorregut pel centre d’Atenes que no ens deixarà indiferents. Al final del dia, sopar i allotjament al nostre cèntric hotel.

Dia 28  –  Visita de l’Acròpolis i el museu. ôpera de Romeu i Julieta a l’Òpera Nacional

L’endemà, esmorzar bufet i sortida a veure l’Acròpolis, l’antiga ciutat alta d’Atenes, veurem les magnífiques edificacions del Partenó, l’Erecteión i les Cariàtides i baixarem a l’antiga Àgora. Després de dinar visitarem el nou museu de l’Acròpolis. A la tarda ens prepararem per a la sortida cap el barri de Faliro on es troba la Fundació Cultural Stavros Niarchos i l’Òpera Nacional Grega.

Allà gaudirem de l’òpera «Romeo y Julieta» de Charles Gounod, i a l’acabar soparem al restaurant Varoulko, guardonat amb una estrella Michelin.

Dia 1 de març  –  Visitarem el mercat central i tornada a casa

L’últim dia, visitarem el mercat central d’Atenes, un mercat central que és l’estómac de la ciutat on gaudirem de productes tradicionals abans d’anar a l’aeroport per a volar cap a casa, cap a Barcelona.
L’autocar del Club del Viatger retornarà a tothom als seus punts de recollida.