Felicitació de Nadal 2018

El Club del Viatger us vol desitjar unes bones festes amb una emotiva felicitació.
Cliqueu aquest  Video Felicitació i feu entrar el nadal a casa !!

Recordeu que aquest 2019 tenim tot un ventall de viatges per a tots els gustos i per a tothom.

Aquest 2019 tenim una variada proposta de viatges llargues distàncies que sembla que han despertat ens últims anys un fort interés per part dels nostres amics viatgers.  Viatges amb destinacions meravelloses i exòtiques com Dubai, Abu Dhabi i el Desert de Liwa, les meravelles de Xile amb l’illa de Pascua, Guatemala i la cultura maya, Iran l’antiga Pèrsia, Laos i Cambodja, Líban, Bhutan i altres més coneguts com New York o bé Egipte.

En gran nombre de viatgers d’aquest catàleg 2019, com no pot ser d’una altra manera, són viatges per Europa, on presentem una oferta oberta a tots els gustos. Viatges a Grècia, a Ligúria, a Polònia,  al Cap Nord, el nostre clàssic de Suïssa  en trens Panoràmics, la bella Provença, els Fiords Noruegs, Calàbria, Creta en són un exemple. Tenim viatges innovadors con el nostre Europa en Tren, on viatjarem de Barcelona a St. Petersburg  amb el tren com a mitjà de desplaçament.  Degut a l’èxit de l’any passat  es repeteix la caminada pels Dolomites italians, un viatge pels amants del sederisme amb el nostre guia expert Gregor Demetz que ens farà rutes per a la disposició física de casdascú.

No ens podem oblidar  de les nostres variades escapades musicals on els aficionats de la bona música podràn gaudir de obres com Madama Butterfly al Liceu o Gustavo Dudamel al Palau de la Música de Barcelona. A nivell europeu anirem un cap de setmana a Londres, a gaudir d’una de les òperes còmiques més simpàtiques de Mozart, el Così fan tutte al seu temple de la música, Royal Opera House a el Covent Garden!

També anirem a Berlin a un concert únic de Jonas Kaufmann a la reconeguda Philharmoniker de Berlin i l’òpera Don Giovanni de W.A. Mozart a la recent restaurada Òpera Estatal de Berlín, una de les més antigues del món!!!

I ens allotjarem a Bratislava per assitir a la obra de “La Flauta Màgica” de W.A. Mozart en un marc incomparable com la mil·lenària Pedrera Romana de St. Margarethen.

Ja ho veieu Musica per a tots els gustos i de la bona !!

Bones festes i Bon Viatge !!