Els viatges musicals 2019 del Club del Viatger

Per aquest 2019, el Club del Viatger  té previst realitzar 6 propostes musicals arreu d’Europa per tots els amants de la música. L’oferta inclou obres mestres com Madama Butterfly o bé “la Flauta Màgica” en un entorn encissador i enigmatic com la Pedrera romana de St. Margarethen o la Royal Opera House.

Andrea Bocelli és sense dubte un dels cantants més carismàtics i estimats del panorama musical actual del planeta.  La seva llarga carrera com a cantant, tenor, escriptor i productor musical ha fet que sigui reconegut internacionalment i que hagi venut més de 70 milions de discs a tot el món.  Com cada estiu, Andrea Bocelli prepara un únic i inoblidable concert al seu poble natal, Lajatico..

Us convidem a gaudir d’una tarda molt especial de la mà del Club del Viatger, tot assistint a la representació de l’òpera Madama Butterfly de Giacomo Puccini al Gran Teatre del Liceu, una de les òperes més representades als escenaris de tot el món, amb la soprano basca Ainhoa Arteta interpretant el rol de Cio-Cio San, la geisha japonesa, que s’ha convertit en un dels personatges més estimats de la història de l’òpera.

Deixa’t seduir pel paisatge més típicament anglès als jardins de Hampton Court Palace i RichmondPark. Observa Londres des del cel assegut a la sínia London Eye i gaudeix d’una de les òperes còmiques més simpàtiques de Mozart, el Così fan tutte al seu temple de la música, Royal Opera House a el Covent Garden!

El talent i l’amor que Gustavo Dudamel transmet per la música li han permès rebre nombrosos reconeixements. El jove director, expert mahlerià, tanca la temporada al Palau interpretant-nos la Segona de Mahler, acompanyat de l’Orfeó Català, el Cor de Cambra i de la Filharmònica de Munic, considerada una de les millors orquestres del món.

Aquesta vegada us oferim un inoblidable viatge musical a Berlín, assistints a un concert únic de Jonas Kaufmann a la reconeguda Philharmoniker de Berlin i l’òpera Don Giovanni de W.A. Mozart a la recent restaurada Òpera Estatal de Berlín, una de les més antigues del món!!!

Un viatge que ens permetrà conèixer les diverses cares d’una ciutat polièdrica, la nova capital d’Europa i un indret que ens quedarà per sempre gravat a la pell i al cor. Descobrirem junts el centre històric de la ciutat, els seus imponents edificis barrocs, els seus jardins, el Mur de Berlín, els seus famosos museus, Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO i pujarem fins la cúpula del conegut Reichstag! No et perdis aquest viatge carregat d’experiències que, de ben segur, costarà d’oblidar!

Amb l’elecció de “La Flauta Màgica” de Wolfgang Amadeus Mozart, el Club del Viatger torna a la magnífica i mil·lenària Pedrera Romana de St. Margarethen, aquesta pedrera és  un dels escenaris naturals més desconeguts però alhora més fascinants del panorama operístic europeu i estem ben segurs que no decebrà.

Hem volgut tornar a allotjar-nos a Bratislava perquè aquesta ciutat, sempre a l’ombra de la seva veïna Viena, mereix ser visitada ja que encarna com poques altres ciutats, les ganes d’europeitzar-se i modernitzar-se després de molts anys d’influència soviètica.  Una bonica excursió des de Bratislava ens portarà a conèixer la interessant i poc coneguda regió dels Petits Càrpats on visitarem el castell de Cerveny Kamen, gaudirem dels seus boscos i vinyes i tastarem els seus vins.

A la regió del Burgenland, un dels “Länder” austríacs, veurem les planúries, les vinyes i el llac de Neusiedlersee que formen una de les zones més interessants d’Àustria i on tastarem alguns dels vins del país que es produeixen gràcies a que és la regió amb més hores de sol de tot Àustria.

Deixeu-vos fascinar i sorprendre amb els viatges musicals del Club del Viatger!!

Sóc un bloc de text. Feu clic al botó Edita per canviar aquest text. Lorem Ipsum és un text de farciment usat per la indústria de la tipografia i la impremta.