Alternatives culturals online.

El Club del Viatger us vol portar diferents propostes culturals online!

A causa de la nova situació actual que ens toca viure, volem oferir-vos algunes propostes que estan portant a terme diferents companyies de caràcter cultural.

Per a fer l’estança més lleugera i agradable a casa

Som-hi!

notes-311995_1280

L’Òpera Metropolitana de Nova York va anunciar que a partir d’aquest dilluns, 16 de març, transmetrà la famosa sèrie “Live in HD Nightly Met Opera Streams”, a través la seva pàgina web oficial i de forma gratuïta.

La retransmissió és a les 3:30 pm EDT, les 20:30 hores local.

Dimarts, 17 de març: La Bohème, de Puccini. Dirigida per Nicola Luisotti i protagonitzada per Angela Gheorghiu i Ramón Vargas.

Dimecres, 18 de març: Il trovatore, de Verdi. Dirigida per Marco Armiliato i protagonitzada per Anna Netrebko, Dolora Zajick, Yonghoon Lee i Dmitri Hvorostovsky.

Dijous, 19 de març: La traviata, de Verdi. Dirigida per Yannick Nézet-Séguin i protagonitzada per Diana Damrau, Juan Diego Flórez i Quinn Kelsey.

Divendres, 20 de març: La Fille du Regiment, de Donizetti. Dirigit per Marco Armiliato i protagonitzada per Natalie Dessay i Juan Diego Flórez.

Dissabte, 21 de març: Lucia di Lammermoor, de Donizetti. Dirigit per Marco Armiliato i protagonitzada per Anna Netrebko, Piotr Beczala i Mariusz Kwiecien.

Diumenge, 22 de març: Eugene Onegin, de Txaikovski. Dirigida per Valery Gergiev i protagonitzada per Renée Fleming, Ramón Vargas i Dmitri Hvorostovsky

notes-311995_1280

El Digital Concert Hall ara és gratis per a tothom.
La Filharmònica està tancada, així que anirem a veure-ho!

Feu servir el codi de cupó BERLIN PHIL abans de l’31 de març i rebreu accés gratuït a tots els concerts i pel·lícules a la sala de concerts digital.

Per accedir-hi és necessàri fer un registre.

L’alternativa sense registre, és el seu canal de youtube.

notes-311995_1280

La Teatroteca obre a el públic 1.500 obres de teatre gratis per veure al teu PC o mòbil

La Teatroteca és una mediateca creada pel Centre de Documentació Teatral, pertanyent a el Ministeri de Cultura i Esport d’Espanya.

Emmagatzema més de 10.000 obres de teatre i altres espectacles escènics, gravats des de 1976. A partir de l’1 de febrer 1.500 obres de teatre es van a oferir gratis a tot el món, en format streaming, simplement creant un compte gratuït.