Jonas Kaufmann i Diana Damrau són dues de les veus més desitjades del firmament operístic de l’actualitat, així ho assegura també el mateix Palau de la Música Catalana qui els convoca ambdós en un magnífic recital on s’interpretaran els dolços i poètics Lieder del compositor austríac Hugo Wolf.
El Club del Viatger us proposa una dolça tarda d’hivern tot recorrent Barcelona a través de la ruta de la xocolata i incloent una deliciosa degustació d’aquest dolç tan preuat abans d’entrar al Palau de la Música Catalana on podrem gaudir de l’esperat recital de Kaufmann i Damrau, el qual ja ha exhaurit totes les seves entrades!
No ho dubteu més i compartiu amb nosaltres el recital de l’any acompanyats de l’olor i el gust de la xocolata!

Palau de la Música Catalana & ruta de la xocolata.
Dissabte, 24 de febrer

A les 17:15h de la tarda ens trobarem a la Plaça del Pi de Barcelona per començar allà la nostra visita a peu i temàtica per la ciutat de Barcelona a través de la història de la xocolata, una visita que ens descobrirà l’estreta relació que hi ha entre Barcelona i aquest producte tan preuat. Una relació que, més enllà de museus i llocs comuns, amaga aspectes excepcionals, desconeguts i curiosos que han deixat la seva empremta a la ciutat. Amb la ‘Ruta de la Xocolata’ volem convidar-vos a conèixer la història de Barcelona des d’un punt de vista sorprenent, tot recorrent el carrer Petritxol i els centres artesans i xocolaters i concloent la visita amb una degustació de plaers de xocolata!
Cap a les 19:30h arribarem al Palau de la Música Catalana on encara tindrem temps d’anar tranquil·lament a les nostres localitats per gaudir de l’esperat recital!  El Cançoner Italià d’Hugo Wolf és un recull de les darreres obres d’aquest compositor austríac, basat en una sèrie de poemes amorosos italians traduïts a l’alemany. El mateix Wolf assegurava “Les meves cançons italianes són el meu treball més original i artísticament més assolit”. Un cop conclòs el concert, acomiadarem la vetllada amb una agradable copa de cava exclusiva per als membres del Club del Viatger al Foyer del Palau de la Música Catalana!

• Entrades assegurades i situades a la Platea Circular del Palau de la Música Catalana per al recital de Jonas Kaufmann i Diana Damrau.
  • Visita guiada i temàtica per Barcelona
  • Copa de cava exclusiva per als membres del Club del Viatger
  • Guia acompanyant del Club del Viatger
  • Assegurança bàsica en viatges