Un any ple de música

Un any més des del Club del Viatger apostem fermament pels viatges musicals i ens atrevim a proposar-vos fins a 8 viatges musicals i 3 sortides musicals. Viatges com el festival Wagnerià de Bayreuth, el festival més antic del món o el Concert de Cap d’Any a Viena a més de visitar alguns dels temples musicals més emblemàtics i mítics d’Europa. Deixeu-nos explicar-vos alguns dels viatges més emblemàtics.

ELBPHILHARMONIE, EL NOU EMBLEMA D’HAMBURG

Inaugurem l’Elbphilharmonie a Hamburg, la casa de concerts amb una de les millors acústiques del món! I ho fem gaudint d’un recital d’òpera belcantista amb la jove i reconeguda soprano Diana Dumrau, la qual ha actuat a les millors cases d’òpera internacionals. Gaudirem també de la famosa òpera Madama Buterfly del compositor italià Giocomo Puccini a la Staatsoper.

Cal fer esment que aquest 2017 L’Elbphilharmonie obra les portes amb totes les entrades exhaurides !! Però amb el Club del Viatger les teniu  ASSEGURADES ! Les tenim a la nostra caixa forta, hi us estan esperant.

VIATGES MUSICALS A LES TERRES DE SAXÒNIA, DRESDEN I LEIPZIG

Ens endinsarem a Saxònia per resseguir la història de la música de la mà de grans compositors com Johann Sebastian Bach, Felix Mendelssohn o Mozart tot assistint al concert inaugural del Festival Bach de Leipzig i a l’òpera «El rapte del Serrall» de W.A. Mozart a la reconeguda Semperoper de Dresden.

TEATRE BOLSHÓI, MOSCOU I LA RÚSSIA IMPERIAL

Us proposem un recorregut que s’inicia a Moscou per conèixer els secrets i les joies d’aquesta gran ciutat i alhora introduir-nos en la seva música al reconegut Teatre Bolshoi, fundat a cavall dels segles XVIII i XIX i estrenat amb un ballet del català Ferran Sors. El metro de Moscou, el Museu Pushik, l’arquitectura soviètica, el Kremlin, les seves places, esglésies, avingudes i carrers. Tot ho podrem conèixer en aquesta estada a la més gran de les ciutats europees.

CONCERT DE  CAP D’ANY A VIENA

Si un concert és universalment conegut, aquest és el de Cap d’Any i Any Nou a Viena, retransmès per pràcticament totes les televisions del món. Johann Strauss i els seus descendents poc s’haurien pensat a finals del segle XIX que la seva música seria cantada, interpretada i compartida per milions de persones arreu, acompanyant aquesta experiència amb la joia d’iniciar un any nou tot projectant nous i bells desitjos!

Gaudeix d’un any ple de música amb el Club del Viatger.