Qui som

Benvolguts amics del Club del Viatger,

Estimats companys de viatge,

El temps passa tan ràpidament que avui teniu a les vostres mans el que ja és el 10è catàleg anual de viatges del Club del Viatger.  Durant tots aquests anys hem après moltíssim de tots els que heu confiat en nosaltres a l’hora de viatjar. Ens heu ensenyat quines destinacions són les vostres preferides, qué valoreu i aprecieu més durant els viatges, quina és la gent amb qui us trobeu a gust,  quins detalls aprecieu més i en general, què us fa feliços, tant quan esteu de viatge, com abans i després.   La nostra evolució però no ha acabat i seguim aprenent en cada sortida que ens acompanyeu de manera que amb cada nou catàleg de viatges que us proposem, intentem fer un pas endavant per ajustar-nos a les vostres necessitats, desitjos i il.lusions.

Pel 2018 us fem una variada proposta de sortides de la que cal destacar l’augment important de viatges de llarga distància, tots ells a destinacions meravelloses i exòtiques. Seguim amb les nostres variades escapades musicals i sortides “Fem Club” i us presentem una important selecció de viatges de mitja distància amb destinacions tan poc conegudes com Xipre, Geòrgia i Azerbaidjan, la regió de les Marques o el País de Gal.les d’entre moltes d’altres. Com a novetats, us proposem un viatge amb un curs de cuina a la Toscana i un viatge de caminades guiades per les muntanyes i les valls dels Dolomites.

Tenim cada vegada més clar que el factor humà és importantíssim  en els viatges en grup. És per això que us garantim que continuarem treballant per seguir fent colla de gent benavinguda que comparteixi valors, il.lusions, ganes de conèixer gent maca i moltes ganes de viatjar. I és que ja ho diem des de fa temps: una bona companyia és l’èxit de qualsevol viatge.

Totes les persones que amb molta dedicació, passió i il.lusió formem part del Club del Viatger us donem les gràcies més sinceres per la vostra confiança i companyia i amb aquestes línees us enviem els millors desitjos però avui volem ressaltar la pau i la salut, dues condicions indispensables perquè el ésser humà sigui feliç però també perquè pugui gaudir viatjant.

Bon viatge!!

Toni Corral