2on Sopar de fotos dels Viatges 2016

Cada any el Club del Viatger realitza dos esdeveniments, dinars o bé sopars, per tal de retrobar els amics que han coincidit en els diversos viatges del primer i segon semestre de l’any. Aquests actes permeten reviure el record, rememorar les anècdotes viscudes i principalment fer família, fer club.

Per poder satisfer aquestes trobades per a tothom, se’n realitzen dues, una a Barcelona i l’altre a Pineda, d’aquesta manera es tenen cobertes les principals ubicacions dels nostres amics viatgers.
Des del Club del Viatger hi ha una tasca prèvia d’un mes abans, per donar a conèixer els emplaçaments les hores, el preu dels actes i confirmació de les assistències.

Es realitzen diverses publicacions en xarxes socials com Facebook i també s’envia una carta digital (newsletter), per poder convocar a tothom.

El nostre equip del Club del Viatger al finalitzar l’esdeveniment té un petit detall amb tots els comensals i reparteix un petit àlbum fotogràfic i un cd amb les fotografies del viatge que cadascun a realitzat aquest 2016.

Aquí us deixem algunes de les imatges sobre el dinar de fotografies celebrat ahir al Restaurant La Fitora a Barcelona.

Retrobaments, alegries, somriures i una bona estona, en definitiva l’essència del Club del Viatger.