MARRAQUEIX “la perla del sud”
19 – 21 Novembre 2010 (3 dies / 2 nits)
Marràqueix, la Medina, la plaça de Djemaa-el-Fna, compres als gremis d’artesans i recorregut pel soc
Guia acompanyant durant tot el viatge: Marta Hernando
INTRODUCCIÓ
Marràqueix és una des ciutats mes encantadores d’Àfrica. El tipisme dels seus carrers , la seva gent, els gremis d’artesans… et fan sentir dins d’un conte de fades. La plaça de Jmaa el Fnaa, que durant el dia és un mercadet de productes típics àrabs, quan el sol es pon es transforma en una plaça amb tan sols petits quioscs de menjar típic. Encantadors de serps a les portes de sumptuosos palaus, parades on s’hi venen tot tipus d’utensilis i la misteriosa Medina, amb més de dos mil passadissos secrets.

ITINERARI DEL VIATGE
Divendres, 19 de novembre
A primera hora del matí, sortida en autocar des dels pobles de la costa cap a l’aeroport de Barcelona per agafar el vol directe cap a Marràqueix. A l’arribada a Marràqueix, trobada amb el guia i sortida cap a l’hotel on ens rebran amb un te de menta, símbol de benvinguda al país. Dinar a l’hotel. Després de dinar farem una volta a peu pels carrerons del soc on visitarem els diferents gremis d’artesans. Al final de la visita tindrem temps lliure per passejar i comprar als voltants de la plaça. Sopar lliure per gaudir de les paradetes amb menjar típic de la plaça Jmaa el Fnaa i tornada cap l’hotel i allotjament.

Dissabte, 20 de novembre
Esmorzar bufet a l’hotel. Sortida amb autocar per fer una visita monumental de la ciutat. Passarem pels jardins de la Menara, autèntic hivernacle de Marràqueix, on les famílies s’hi acosten a l’estiu per prendre la fresca i les parelletes per festejar. Al fons d’aquesta avinguda hi ha el minaret de la Koutoubia, germana bessona de la Giralda de Sevilla, ja que va ser construïda pel mateix arquitecte. Aquesta torre és visible des de qualsevol punt de Marràqueix i es feia servir per cridar al culte a tots els fidels dels voltants. A continuació, i dintre de la part antiga, es creua el barri jueu per arribar al Palau de la Bahia, on visitarem una casa de la noblesa del segle passat. Finalment visitarem els jardins de Majorelle, propietat del modista Yves Saint Laurent. Dinar al restaurant típic marroquí Al Baraka, on envoltats per un pati de tarongers gaudirem d’un tagín a la fresca. Desprès de dinar tindrem temps lliure per assaborir les compres pels carrerons de la Medina. També podreu gaudir d’un autèntic hamaam amb exfoliació típica marroquí. Al vespre, trasllat en autocar al complex Pacha Disco Marràqueix, dintre d’aquest complex fortificat tipus kasbah, es troba el restaurant Jana, on gaudirem d’un sopar amb cuina de fusió marroquina amb un ambient selecte, música andalusí de fons i l’actuació d’una ballarina de dansa del ventre. Més tard prendrem unes copes a l’espai chill out del recinte. Cap a la una de la matinada l’autocar ens tornarà a l’hotel. Allotjament.

Diumenge, 21 de novembre
Esmorzar i estona lliure fins a l’hora de sortir cap a l’aeroport de Marràqueix per agafar el vol directe de retorn a Barcelona. Arribada a Barcelona a la tarda i trasllat en autocar cap als pobles de la costa on arribarem al vespre. Fi del viatge i dels nostres serveis.
AQUEST VIATGE INCLOU
- Pica-pica per explicar detalladament el viatge i donar orientacions i consells interessants als participants però, sobretot, per fer la primera trobada de companys de viatge i començar a gaudir junts de Marràqueix.
- Vols Barcelona-Marràqueix-Barcelona en classe turista (directe)
- Facturació d’equipatge amb un màxim de 20 kg per persona
- Autocar privat durant tot el viatge
- Guia acompanyant tot el viatge (Marta Hernando)
- Guia local marroquí castellanoparlant, durant tota l’estada a Marràqueix.
- Trasllats a l’aeroport de Barcelona en autocar privat (anada i tornada) des de diversos punts de recollida a pobles de la costa.
- 2 nits en un hotel de 4 estrelles a Marràqueix
- Esmorzar tipus bufet cada dia
- Tots els dinars i sopars tal i com es detalla a l’itinerari. Aquests àpats tindran lloc als hotels o a restaurants amb menús especials pel grup.
- Totes les visites especificades al programa
- Totes les taxes i impostos aeris
- Assegurança d’assistència en viatge de la companyia Winterthur
- 1 bossa per portar documentació del CLUB DEL VIATGER per persona
- Documentació informativa del viatge amb el recorregut definitiu i els noms i telèfons dels hotels per poder deixar a les famílies. Aquesta documentació i la bossa de viatge seran lliurades el dia del pica-pica.
PREU
Preu per persona compartint habitació doble: 595,00 Euros
Suplement habitació individual: 50,00 Euros
Descompte 3a persona en llit supletori: 158,00 Euros sobre el preu paquet
NO INCLÒS AL VIATGE
- Tots els serveis no especificats a l’itinerari
- Assegurança d’anul·lació del viatge que es pot adquirir de forma opcional al CLUB DEL VIATGER per 50,00.- €
NOTES IMPORTANTS
- L’itinerari podria patir modificacions en l’ordre per raons d’última hora o per canvis en els horaris dels vols.
- Aquest viatge ha estat calculat per un mínim de 20 persones i les places són limitades.
- Per aquest viatge es necessita el passaport vigent.
- A Marràqueix hi ha 1 hora de diferència i la moneda utilitzada és el dirham (10 dirhams = 1 €)
- La climatologia a Marràqueix és semblant a la de la costa catalana.






